10 mil i april

Mozzarella

Elsker forumet
Har meldt meg på Facebook challengen :) Flere som vil være med? Tenkte jeg skulle sykle 10 mil siden jeg ikke får til å gå :p

Så kan vi oppdatere hverandre her om hvor langt vi har kommet?
 
Har meldt meg på Facebook challengen :) Flere som vil være med? Tenkte jeg skulle sykle 10 mil siden jeg ikke får til å gå :p

Så kan vi oppdatere hverandre her om hvor langt vi har kommet?
Jeg skal forsøke meg på ti mil :) Gående vel og merke, men ti mil er ti mil om man sykler, går eller løper ;)
Syns det er en fin utfordring nå som det endelig er blitt isfritt på veien :happy093
 
Ja, så er det ikke uoverkommelig! Var og syklet 2 mil i overigår, har sånn "random" løp så blir en del oppoverbakker o.l.

Skal se om jeg klarer å ta meg en tur i dag! :)
 
Hurra! Synes det begynner å bli ordentlig tungt å være aktiv nå som jeg er tung, så tror jeg har godt av en motivator ellers blir det nok ingenting ut av det :)
 
Shit, fant ut at det er 3.3km hverdag...det kommer til å bli kjempe hardt!
 
Shit, fant ut at det er 3.3km hverdag...det kommer til å bli kjempe hardt!

Det blir litt ja! Jeg sykler ca 2 mil på 45-60 min når jeg har stilt inn sykkelen på ulendt terreng. Så for meg blir det 5 treningsøkter. Før var det null problem, men har skjønt at jeg må senke kravene mine nå som jeg trør over i 3 trimester :p
 
I gang! Ble så dårlig etter økta at samboeren min må hente meg. Håper formen blir bedre altså! Altfor lenge igjen til terminen enda :p

image.jpeg
 
10 mil? Dere er flinke! :D Her blir det kanskje 1 mil :p
 
Hadde bekkenet vært i stand til det, hadde jeg blitt med! ☺ her er det nok med små turer og gravid trening
 
Har lyst å slenge meg med, men vet at jeg ikke har sjans, da jeg ikke kan sykle pga får voldsomme kynnere da, kan ikke løpe, og heller ikke gå så langt pga bekkenet. Så langt i april har jeg gått to korte turer, samt noen ganger til bussholdeplassen ca 700m unna. Tilsammen 5,5 km:sorry:
 
Jeg er med blir kun å gå her da jeg ikke har sykkel :/ og halebenet mitt nekter sykkel :p
 
Hvordan ligger dere an? Her var jeg veldig flink første uke, men denne uka har jeg kun gått 8 km o_O Totalt til nå er 3,2 mil.
 
Flink!
Jeg er fortsatt på 2 mil. Må få jernlageret mitt opp, knasker piller til den store gullmedaljen - men akkurat nå svir det å gå opp trappa. Jeg må ta igjen tiden når kroppen kommer i gang :wacky:
 
Har passert 10 mil denne uka, så tror jeg øker til 40-50 :D (mest sykkel, noe gange/løp)
 
Back
Topp