10 mai begynner hjerte å slå <3

Det blir spennende fremover nå..:-)

gikk inn å leste nå jeg også å hjertet på spira mi har begynt å slå idag <3 <3 kanskje derfor kvalmen er grusom idag :P

Hihi... Så arti dette er! 4 dager til hjertet til mitt lille troll begynner å slå :)

12.mai her :) spent!

Ja kanskje det er da man begynner å kjenne de berømte symptomene?? :)
Da er man jo ca 6 uker på vei og ettersom svara på svangerskaps siden med kvamle o.l kom fra uke 6 ca så kan det jo tyde på at det er mye som skjer da :D

Ja kanskje det er da man begynner å kjenne de berømte symptomene?? :)
Da er man jo ca 6 uker på vei og ettersom svara på svangerskaps siden med kvamle o.l kom fra uke 6 ca så kan det jo tyde på at det er mye som skjer da :D
Jeg har allerede ømme brystvorter. De har aldri vært så ømme/vonde utenom mensen og el.

JA mine også, tunge og ømme :) Flere ting også men tenkte på andre symptomer enn vi allerede har :)

JA mine også, tunge og ømme :) Flere ting også men tenkte på andre symptomer enn vi allerede har :)
Har en enorm appetitt. Har også blitt hekta på melk (!!!!). Ellers føler jeg at jeg nesten har feber så varm jeg er til tider, hehe!

Min lille sitt hjerte begynner å slå 14 mai :) Jeg er allerede uggen, men kaster ikke opp. Liten appetitt egentlig. Ømme bryst og såre nippler, magen er så oppblåst at jeg ser bælefeit ut hehe

Back
Topp