10 måneder gammel gutt veier 20 kg!

Stakkars liten! Håper de finner ut hva som feiler han. Hvis ikke går han nok et tøft liv og tidlig død i møte...

Litt komisk at Xiao betyr liten [8D]

Men håpe dæm finn ut feilen hannes [:)]

ORIGINAL: TJ2008

Like mykje som mine to tilsammen[;)][&:]

Men atte,er ikkje det der gammelt nytt igrunn???

hehe, vet ikke.. Sikkert noen som ikke har sett det[;)]

Stakkars gut[:(]

Huff..stakkars..[:(]

Hmm..lurer på om det var han som var på nyhetene da han ble født...8 kg da mener jeg. Isåfall følgerhan vel nesten vekstkurven sin[&:]. (Men alldeles ikke bra- Kasper er jo en rund baby- på "bare" 10 kg til sammenligning)

Stakkars liten..
Men synes han var skikkelig skjønn fordet om

Synes ikke det er joe å spøke med.
Det er såklart noe som feiler han. Stakkars[:(]

ORIGINAL: KasperogKine

Hmm..lurer på om det var han som var på nyhetene da han ble født...8 kg da mener jeg. Isåfall følgerhan vel nesten vekstkurven sin[&:]. (Men alldeles ikke bra- Kasper er jo en rund baby- på "bare" 10 kg til sammenligning)

Nei, han hadde visst veid 3,5 når han ble født.. Å så hadde han begynt å legge veldig på seg når han var 1 måned eller noe tror jeg..[&:]

ORIGINAL: UnniMoor

ORIGINAL: KasperogKine

Nei, han hadde visst veid 3,5 når han ble født.. Å så hadde han begynt å legge veldig på seg når han var 1 måned eller noe tror jeg..[&:]

Ok, da blander jeg med en annen baby jeg.

Uff.. stakkars "lille" gutt. Ikke et bra utgangspunkt for resten av livet å være 20 kg når du er 10 mnder [:-]

Back
Topp