10 kjappe om tannfrembrudd

Prøver å ser om noen vet noe om dette her, men lillemann driver å pakker fingrene sine inn i munnen når han skal amme. Er dette et tegn på at det klør? Noen som har erfaring? Har prøvd å stikke en finger inn for å kjenne og da tygger han, ikke sutter..
 
Har en som gnager fryktelig voldsomt i gommene, så tror nok det skjer noe nedi der. Men har ikke poppet ut noen enda:)
 
Har en som gnager fryktelig voldsomt i gommene, så tror nok det skjer noe nedi der. Men har ikke poppet ut noen enda:)

Samme her, hun har alltid en hånd eller noe annet i munnen som hun tygger på. Hun har begynt å få små sår på de fingrene hun gnager mest på :\
 
Samme her, bare for noen dager siden prøvde jeg å se inne der med å dra hakket hennes forsiktig ned. Og der så jeg to hvite tenner som prøver å komme seg it :)
 
Både ser og kjenne at tenne nere e på vei, men har ikkje komt igjennom endå. Gnege på alt :p
 
Helsesøster sa til meg at alle barn bruker å begynne å klø nå i tre mndalder uten at det behøver å bety at tennene er i anmarsj.. Men noen er selvsagt tidlig ute og får tenner om ikke så lenge! Sandra klør mye, og alt som er i nærheten går inn i munnen. men håper det går litt mer tid før hun får :p
 
Back
Topp