10 kjappe om oss her på ass. befruktning;)

babytutta

Forumet er livet
hvor er du fra/bor du? Vil være litt anonym...sør norge vertfall[:)]

gammel er du/partner? jeg er 23, sambo er 29

sivilstatus/hvor lenge sammen? samboere,litt over 4 år sammen

har du/dere barn fra før/ evt. alder? nei ingen barn her

ass.befruktning ---> historikk? sambo kan ikke få barn pga. kreft/behandling. kan ta seg opp senere, men foreløbig null småtroll i produskjon her[:(] vårt første forsøk vi venter på nå, icsi tror jeg, 11 dager til forundersøkelse[;)]

evt.hvilken utdanning har du/sambo? jeg er siste året på førskolelærerutdanningen, han har gått 2 år på allmennlærer, og er utdannet innen musikk.

hva jobber du/sambo med? jeg er student, sambo jobber i kommunen

hva bor du i ---> eier du selv? eier enebolig sammen

hvilke sykehus hører du til? KK ---> Haukeland

hvilke forum er du på her på BV? generell,og her inne,snoker litt på andre å innimellom[:D]

hvor er du fra/bor du? Jeg bor i Nord trøndelag 
gammel er du/partner? Jeg er 34 og min mann 36

sivilstatus/hvor lenge sammen? Vært sammen i 10 år, gift i 5 år.
har du/dere barn fra før/ evt. alder? Vi har ei jente på 8 år.

ass.befruktning ---> historikk? Har prøvd å få til søsken til vår jente siden hun ble født, men får det ikke til. Har gått ut og inn fra sykehuset i 4 år, uten at de fant ut noe spesielt, men de gjorde ingen ting. Kom igjen om 3 mnd, sa de. Så jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg var inne. Så skrev jeg mail til medicus, da ble det ordning med en gang. Så nå er vi på vårt 2. ivf forsøk.[:)]

evt.hvilken utdanning har du/sambo? Jeg er førskolelærer, min mann er bonde, men jobber 50% på et verksted. 

hva jobber du/sambo med?  
hva bor du i ---> eier du selv? Vi eier gården + 3 hus, leier ut 2 hus. 
hvilke sykehus hører du til? Medicus - Trondheim

hvilke forum er du på her på BV? For det meste her inne, føler meg mest hjemme her[:D] 

Hvor er du fra/bor du?  Er fra Nord-Trøndelag