10 kjappe om oss her på ass. befruktning;)

babytutta

Forumet er livet
hvor er du fra/bor du? Vil være litt anonym...sør norge vertfall[:)]

gammel er du/partner? jeg er 23, sambo er 29

sivilstatus/hvor lenge sammen? samboere,litt over 4 år sammen

har du/dere barn fra før/ evt. alder? nei ingen barn her

ass.befruktning ---> historikk? sambo kan ikke få barn pga. kreft/behandling. kan ta seg opp senere, men foreløbig null småtroll i produskjon her[:(] vårt første forsøk vi venter på nå, icsi tror jeg, 11 dager til forundersøkelse[;)]

evt.hvilken utdanning har du/sambo? jeg er siste året på førskolelærerutdanningen, han har gått 2 år på allmennlærer, og er utdannet innen musikk.

hva jobber du/sambo med? jeg er student, sambo jobber i kommunen

hva bor du i ---> eier du selv? eier enebolig sammen

hvilke sykehus hører du til? KK ---> Haukeland

hvilke forum er du på her på BV? generell,og her inne,snoker litt på andre å innimellom[:D]

hvor er du fra/bor du? Jeg bor i Nord trøndelag 
gammel er du/partner? Jeg er 34 og min mann 36

sivilstatus/hvor lenge sammen? Vært sammen i 10 år, gift i 5 år.
har du/dere barn fra før/ evt. alder? Vi har ei jente på 8 år.

ass.befruktning ---> historikk? Har prøvd å få til søsken til vår jente siden hun ble født, men får det ikke til. Har gått ut og inn fra sykehuset i 4 år, uten at de fant ut noe spesielt, men de gjorde ingen ting. Kom igjen om 3 mnd, sa de. Så jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg var inne. Så skrev jeg mail til medicus, da ble det ordning med en gang. Så nå er vi på vårt 2. ivf forsøk.[:)]

evt.hvilken utdanning har du/sambo? Jeg er førskolelærer, min mann er bonde, men jobber 50% på et verksted. 

hva jobber du/sambo med?  
hva bor du i ---> eier du selv? Vi eier gården + 3 hus, leier ut 2 hus. 
hvilke sykehus hører du til? Medicus - Trondheim

hvilke forum er du på her på BV? For det meste her inne, føler meg mest hjemme her[:D] 

Hvor er du fra/bor du?  Er fra Nord-Trøndelag

Gammel er du/partner? Jeg er 24 og han er 25

Sivilstatus/hvor lenge sammen? Har vært sammen i snart 5 år og gift i snart 1 år!

Har du/dere barn fra før/ evt. alder? Vi har ei jente som straks blir 4 år!

Ass.befruktning ---> historikk?  Emma ble unnfanget med en gang vi ble sammen nesten, etter fødsel fikk jeg infeksjon i mage + vaginalt. Dro til legen og ba om hjelp fordi jeg hadde smerter men hun sa at "jeg kunne da ikke tro at det skulle bli som før jeg fikk barn" og ble sendt ut igjen. Etter 6mnd var det blitt ganske smertfullt så da hadde jeg fått tette eggleder pga. infeksjonen og ble operert vaginalt da jeg hadde "grodd igjen"

Evt.hvilken utdanning har du/sambo? Jeg har akkurat fullført videregående og håper på å komme inn på høyskole neste høst (vil bli jordmor). Mannen min er utdannet snekker først,men så tok han å skiftet vei...

Hva jobber du/sambo med? Jeg jobber under hjemmebasert omsorg og renholder (sykemeldt nå pga. behandling) og mannen min jobber på oljeplattform.

Hva bor du i ---> eier du selv? Vi leier nå,MEN har kjøpt ett hus som vi gleeeder oss til å flytte inn i etter nyttår!!!! [:D]

Hvilket sykehus hører du til? St. Olavs i Trondheim

Hvilke forum er du på her på BV? Assistert, Generell,Interiør, så sniker jeg meg innom en del andre steder [;)]

hvor er du fra/bor du? Litt sør for Trondheim.

gammel er du/partner? Jeg er 31, mannen 34.

sivilstatus/hvor lenge sammen? Gift, sammen i 5år.

har du/dere barn fra før/ evt. alder? Jeg har en sønn fra før, 10 år.

ass.befruktning ---> historikk? Blitt sjekket ut og inn[:D], finner ikke noe feil. Vært igjennom 3pergotimekurer, venter nå på mens, da starter vi vårt første ivf forsøk.

hva jobber du/sambo med? Jeg er hjemmeværende, mannen driver eget firma. 

hva bor du i ---> eier du selv? Egen enebolig

hvilke sykehus hører du til? Privat, Medicus.

hvilke forum er du på her på BV? Snoker litt overalt;)

hvor er du fra/bor du? Nord Trøndelag

gammel er du/partner? Jeg er 24 , sambo er 30

sivilstatus/hvor lenge sammen? samboer/forlovet i 5,5 år

har du/dere barn fra før/ evt. sambo har et barn fra før på 10år

ass.befruktning ---> historikk? Hadde vår 2ivf i uke 45 (ingen egg på frys noen av gangene)Sambo har litt dårlige svømmere og jeg har visst dårlig med egg ser det ut til 

hva jobber du med? Jeg jobber i bhg og på skole

hva bor du i ---> eier du selv? Kjøpte oss enebolig for 3,5 år siden :)

hvilke sykehus hører du til? St.Olav

hvilke forum er du på her på BV? Mest her i grunn...hender jeg snoker litt rundt på de andre noen ganger...

hvor er du fra/bor du? Vestfold

gammel er du/partner? 27 
sivilstatus/hvor lenge sammen? gift i fire år, bodd sammen i 7 år.

ass.befruktning ---> historikk? Mannen min har veldig dårlig sædkvalitet, derfor vært igjennom 3 icsi forsøk uten å lykkes. Kun et fryseforsøk igjen, før vi eventuelt går til privat sykehus og starter opp med fler.

evt.hvilken utdanning har du/sambo? jeg har handel og kontor, mannen har tre år på almenn fag.
hva jobber du/sambo med? jeg er butikk medarbeider, mannen personlig trener.  
hva bor du i ---> eier du selv? eier enebolig sammen

hvilke sykehus hører du til?  Telemark
hvilke forum er du på her på BV? overalt, men ikke så veldig aktiv for tiden. Er mest inne å bare snoker litt

hvor er du fra/bor du? fredrikstad

gammel er du/partner? 25 og 28

sivilstatus/hvor lenge sammen? vært sammen i snart 7år, gift i 2år 5mnd

har du/dere barn fra før/ evt. alder? nei

ass.befruktning ---> historikk uforklarlig her,1ivf negativ, skal ha fryseforsøk i januar 

evt.hvilken utdanning har du/sambo? barne-og ungdomsarbeider\han revisor

hva jobber du/sambo med? jeg jobber i barnehage som bua,han jobber i et firma som leverer kontor møbler

hva bor du i ---> eier du selv? eier enebolig

hvilke sykehus hører du til? sykehuset telemark,porsgrunn

hvilke forum er du på her på BV? prøvd lenge, her og litt før svangerskapet

hvor er du fra/bor du? Er fra Rogaland, men bor i Lakselv nå. 
gammel er du/partner? jeg er 27, mannen min er 28

sivilstatus/hvor lenge sammen? gift i snart 1,5 år. Vært sammmen i litt over 8 år

ass.befruktning ---> historikk? Venter på innkalling til forundersøkelse. Jeg har endometriose og pco. Laparoskopi i april i år hvor de fjernet litt endo (kunne ikke fjerne alt pga plassering) og brente hull på eggstokkene. 5 doble pergokurer. Mannen har få svømmere. Gyn mente det blir icsi på oss. 
evt.hvilken utdanning har du/sambo? Jeg er utdannet almennlærer med musikk (fra HiB). Mannen er flygeleder.
hva jobber du/sambo med? Jeg jobber på den lokale barneskolen. Har 3. klasse i år. Mannen jobber i tårnet på Banak (flyplassen i Lakselv) 
hva bor du i ---> eier du selv? eier leilighet sammen

hvilke sykehus hører du til? Har til nå vært under Hammerfest, men de kan ikke gjøre mer for oss, så nå er vi overført til UNN iTromsø.
hvilke forum er du på her på BV? Har egentlig en liten pause nå mens vi venter på innkalling til forundersøkelse. Har til nå holdt meg mest på prøvd lenge-forumet, men har nå også flytta inn hit. Kommer nok sterkere tilbake når vi har fått noen datoer å forholde oss til.

hvor er du fra/bor du? Østlandet

gammel er du/partner? 25, ektemann er 29

sivilstatus/hvor lenge sammen? Gift på 3 året, vært sammen i 9 år.

har du/dere barn fra før/ evt. alder? nei ingen barn

ass.befruktning ---> historikk? ufrivillig barnløshet, alt er "i orden". Prøvere i 2,5år. SA sept 07. Skal ha inseminering neste uke =)

evt.hvilken utdanning har du/sambo? fysioterapeut/brannkonstabel 
hva jobber du/sambo med? 

hva bor du i ---> eier du selv? eier stor leilighet 
hvilke sykehus hører du til?
hvilke forum er du på her på BV? litt overalt.. =)

hvor er du fra/bor du? Vil vaere litt anonym  

sivilstatus/hvor lenge sammen? vært sammen i snart 7år

har du/dere barn fra før/ evt. alder? nei

ass.befruktning ---> historikk Har vaert inne og tatt alle tester, skal ha siste samtale i Jan og haaper virkelig paa aa begynne snart..

hva jobber du/sambo med? Konsulent 
hva bor du i ---> eier du selv? leier enebolig

hvilke sykehus hører du til? Ett i utlandet 
hvilke forum er du på her på BV? Litt overalt, men ikke vaert inne her paa en stund, mest generell, ass befr og av og til paa gravid i utlandet og snoker innom der jeg vil [;)]

hvor er du fra/bor du? Hordaland[:)]

gammel er du/partner? jeg er 24, sambo er nesten 28

sivilstatus/hvor lenge sammen? samboere, forlovet i litt mer enn 5 år, sammen i 6 år og 2 dager[;)] Kjent hverandre hele livet..

har du/dere barn fra før/ evt. alder? nei, desverre[:(]

ass.befruktning ---> historikk? Vi venter på å begynner med spray, første ivf/icsi.. Har diagnose(r), begynte utredningen i januar 06.

evt.hvilken utdanning har du/sambo? Jeg er barne-og ungdomsarbeider, sambo er matros.

hva jobber du/sambo med? Jeg jobber i barnehage, sambo på supplybåt. 

hva bor du i ---> eier du selv? Vi bor i et hus vi fikk/forskudd på arv av hans foreldre.  
hvilke sykehus hører du til? Haukeland

hvilke forum er du på her på BV? Her inne, har prøvd lenge, ufrivillig barnløs, og så snoker jeg på andre forum..

Back
Topp