10 kg lettet fra skuldrene

Råsa Muffin!

Gift med forumet
da jeg kikket i postkassa i kveld [:D]
De siste to ukene har det haglet med brev og beskyldninger og det har gått veldig inn på oss. Og vi er såå lei at vi tar ut frustrasjonen på hverandre. Men nå fikk vi ett fantastisk bra brev, hvor det sto så fint ; Vi tilbyr dere denne muligheten å flytte ut, det sto jo mer, men kun at de ikke ville ha oss her mer [8D] Sååå innmariii leit![:D][:D]

Så i morgen ringer jeg rundt på leiligeter allerede [:D] Wohooooo [:D]

jippi, det er helt fantastisk!! Lykke til med leilighetsjakt, og husk å få flere referanser fra utleierne nå, så dere kan snakke med tidligere leietakere

ENDELIG!!!! Så utrolig bra at det ordner seg. Nå ble jeg jammen glad på deres vegne.[:)]

Sååååå bra at det endelig ordna seg[:D] Krysser fingerene for at dere finner en leilighet med ordentlige utleiere denne gang! Og som Lenemor sier så undersøk litt referanser før dere slår til så dere ike går på en smell igjen[;)] Lykke til[:)]

Kommer helt klart til å undersøke litt mer først, og jeg pakker GLADELIG med en gang jeg asså, så vi er klare når som helst [8D] Det er to leiligheter i sentrum her som har 3 soverom og som faktisk den ene er lavere leie på enn denne, og ene er lik leie. Vi skal se på de, for det hadde vært helt fantastisk med ett rom til hvert av barna. Og leia har gått litt ned her i byen enn sist vi var på jakt, så det er supert [:D]
Litt kjipt å flytte etter så kort tid, men det har virkelig vært umulig å trives her [&:]

Så deilig, enig med de andre.

så fantastisk! [:D][:D][:D] helt utrolig bra altså.. blir herlig for dere begge to å komme dere vekk tenker jeg![:)]

Så utrolig bra!! [:D][:D] Da kan du fokusere på andre og mye mer koselige ting framover!! Glad for at det ordna seg!

Takk og lov - håper dere får ordnet dere ny leilighet fort![:)]

huff DET var trist da!![8D]

lykke til med letingen!!! Håper dere finner en bra plass kjapt!!

ORIGINAL: Actrine

Haha! Verste er at det virker på som om vi skulle tatt det tungt [8D]
Han skrev så fint ; Jeg er så lei meg for dette, men det er slik det må bli nå. Vi er så lei av all uroen og bråket [8D] Noe som han selv ene og alene har skyld i. Skrev i vårt siste brev at vi føler han bare er ute etter bråk, da vi er har kontakt med tidligere leietakere som har fått akkurat det samme tullet med brev osv [8D]

Hehe! Så han skjønte vel at det ikke nyttet lenger, men tro meg, jeg håper det er mulig å få svartelista slike utleiere [;)]

ORIGINAL: Råsa Glam!

ORIGINAL: Actrine

Haha! Verste er at det virker på som om vi skulle tatt det tungt [8D]
Han skrev så fint ; Jeg er så lei meg for dette, men det er slik det må bli nå. Vi er så lei av all uroen og bråket [8D] Noe som han selv ene og alene har skyld i. Skrev i vårt siste brev at vi føler han bare er ute etter bråk, da vi er har kontakt med tidligere leietakere som har fått akkurat det samme tullet med brev osv [8D]

Hehe! Så han skjønte vel at det ikke nyttet lenger, men tro meg, jeg håper det er mulig å få svartelista slike utleiere [;)]

Jammen godt dere får flytte ut. Så deilig! Man blir jo sprø av å ha sånne folk i nærheten. Krysser fingrene for at dere nå får en fin leilighet med en normal utleier!

Lykke til! [:D]

Back
Topp