10 DPO *Oppdatert med bilde av CB*

Angelicka

Forumet er livet
Hva synes dere?

CB tatt på dagen nå[:D]

Jeg sniker litt her som vanlig jeg, klarer ikke la være å følge med på dere!! Ser jeg en strek? Synes veldig det er 2 streker der jeg da!

Ja, det blir noen spennende testedager foran meg forstår jeg[8D]

Jeg ser også 2 streker [:D][:D][:D] Masse lykke til......hva slags test har du brukt?

ORIGINAL: snuppis30

Sååååååååååå spennende Angelicka [:D]

Jeg har brukt billigtester, så jeg synes det er litt skummelt. Tror liksom ikke på det før jeg får tatt en CB tenker jeg! Men er det noen som vet om hormonene jeg tar kan ha innvirkning på testen? Eller er en strek en strek uansett?

En strek er vel en strek uansett [:D] Jeg bare lurer på disse andre testene som man kjøper på apoteket, viser de svake streker som blir sterkere etterhvert eller er det endten eller med de? Er så nervøs for og teste selv.....

Jeg testet faktisk i går og[8D] Og testen er blitt dobbelt så sterk til i dag. Så jeg håper på en enda sterkere i morgen, og dagen etter det, og etter det[8D][8D][8D]

Der e da heilt klart to streka[:D][:D][:D] Du e nok gravid vettu, men forstår godt at du vil venta litt med å jubla. Blir nok gøy å testa dei neste dagane tenke eg.

Men kviskre gratulera i alle fall [;)]

Wow, det er definitivt to streker der!! Så spennende!! Tenk - tidenes julegave!!

Tenker dette er starten på noe skikkelig vidunderlig, og sier Gratulere!! [:)]

ORIGINAL: Angelicka24

Jeg testet faktisk i går og[8D] Og testen er blitt dobbelt så sterk til i dag. Så jeg håper på en enda sterkere i morgen, og dagen etter det, og etter det[8D][8D][8D]

dååååå sier eg: GRATULERER SÅ KJEMPE MASSE, DU ER GRAVID ANGELICA[:D][:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Sola1979

Wow, det er definitivt to streker der!! Så spennende!! Tenk - tidenes julegave!!

Tenker dette er starten på noe skikkelig vidunderlig, og sier Gratulere!! [:)]

Sign! [:)]

Er bare uvirkelig dette, men sitter her og tuter litt innimellom. Ikke bra for mascaraen dette her[8D] Tror jeg må ha meg en luftetur opp til svigerinnen min nå. Late som ingenting[;)]

Du er jo gravid jo Angelicka!!!!!!!
Gleder meg til vi kan rope ut gratulasjoner, men du vil kanskje vi skal vente til den virkelige testdagen?
Visker i såfall NÅ et lite gratulerer....

ORIGINAL: Angelicka24

Jeg har brukt billigtester, så jeg synes det er litt skummelt. Tror liksom ikke på det før jeg får tatt en CB tenker jeg! Men er det noen som vet om hormonene jeg tar kan ha innvirkning på testen? Eller er en strek en strek uansett?

Bare så det er sagt jeg har brukt billigtester i 2 år, har fått positiv test med min SA, ognår jeg ble gravid nå. Og jeg har også fått positiv test med mine kjemiske gaviditeter, og dette har ikke vært falske tester, for kjemiske så fikk jeg mensen 1 uke forsinket, eller nesten en uke forsinket. Og jeg tempet så jeg har beviset at el var da det skulle......

Så du er nok gravid du snuppa[8D]
Tilater meg et lite gratulerer, hurra [;)]

OBS! jeg så ikke den siste linjen med engang, hva slags hormoner mener du? Progrestrone gir ikke falsk positiv test, litt usikker på de andre medisinene som er for PCOS og slikt......men tror du kan slappe av og tro at du er gravid nå.....

Har oppdatert med bilde av CB tatt på dagen i dag i første innlegg[;)]

Back
Topp