10 dpo, ingen strek.

Makene94

Andre møte med forumet
Jeg hadde noe jeg tror er festeblødning for 3-4 dager siden. Tror jeg er 10 dpo, men fortsatt litt usikker pga uregelmessig mens. Er det for tidlig å ta test? Tatt i noen dager nå, men ingen strek. Forrige svangerskap fikk jeg tynn strek 10 dpo, så er vel kanskje ikke gravid da... :/

Jeg hadde noe jeg tror er festeblødning for 3-4 dager siden. Tror jeg er 10 dpo, men fortsatt litt usikker pga uregelmessig mens. Er det for tidlig å ta test? Tatt i noen dager nå, men ingen strek. Forrige svangerskap fikk jeg tynn strek 10 dpo, så er vel kanskje ikke gravid da... :/
Tester du med tidlig tester eller vanlige?

vanlige 25mlu
Det er nok for tidlig med en slik test. Må gi det noen dager for hCG å øke hvis du er gravid for at disse skal fange det opp.
Jeg fikk svak strek på tidligtest dpo9.
Testet i går med tidligtest dpo13 og veldig sterk strek, men den viste negativ på digitaltest med 25o_O:laughing002
Krysser fingrene på at du ser en strek snart :Heartred :hello2

Tok nå en 10mlu test, negativ. Hvis jeg har regnet riktig er jeg 12DPO, så da regner jeg med den ikke satt denne syklusen. Får vente på menstruasjon og prøve igjen neste runde :)

Tok nå en 10mlu test, negativ. Hvis jeg har regnet riktig er jeg 12DPO, så da regner jeg med den ikke satt denne syklusen. Får vente på menstruasjon og prøve igjen neste runde :)
Har et håp for deg enda at noe kan skje siden TR ikke har kommet :D (sorry evig optimistisk haha)
Uansett utfall ønsker jeg deg lykke til videre :Heartred

Jeg fikk ikke positiv før dagen jeg skulle fått mensen og da testet jeg på fredag som var helt negativ, mens skulle komme søndag.
Hadde ikke testet etter eggløsning da, det skal sies.

Kan ikke gi opp før mensen kommer :laughing002

Jeg fikk negativ 12dpo og positiv på ikm da tanta ikke kom. Så ikke gi opp før tanta er der!

Back
Topp