10 dpo blendahvit - erfaringer

Veientilbabylykke

Elsker forumet
Oktoberfest 2024 ❤️
Jeg klarte gå på en smell med en test i dag. 10 dpo, rugedag 5. Satte inn fryst blasto på onsdag. Helt blendahvit, og jeg kjenner med en gang at jeg blir negativ og tenker at all håp er ute :arghh: Jeg vet jo at det ikke nødvendigvis er tilfellet, men da jeg var gravid sist, i 2019 (men mistet) så kjente jeg ligsmentsmerter og tidlige tegn på graviditet. Nå kjenner jeg ingenting annet enn litt murringer, men går på lutinus så det kan like gjerne være derfor. Jeg kjenner på en måte etter samme symptomer som jeg hadde da jeg var gravid sist, for det er alt jeg har å sammenligne med. Men alle graviditeter kan sikkert være forskjellig..

Jeg er så redd for at jeg aldri skal få oppleve å være gravid igjen.. Samboeren begynner å bli litt lei, og er på bristepunktet etter hvert forsøk.. Har bare hatt to innsett, men har hatt 5 insemineringer. Jeg er ikke klar til å gi opp. Er 36 år og føler alderen jobber mot meg..

Jeg mener å huske å ha lest at fryseforsøk kan være litt tregere med å feste seg (eller noe sånt). Noen som har noen erfaringer med det? Og er det noen som har opplevd å være gravide uten noen symptomer?

Last edited:
Hei! ❤jeg har ikke erfaring med fryseforsøk eller innsetting, men alle testene jeg tok før ikm var helt hvite. Til og med dagen jeg skulle ha mensen var testen helt negativ. Hadde heller ikke så mye symptom når det nærmet seg mensen annet enn murring. Men så kom positiv test kvelden/midnatt jeg skulle ha mensen. Og den var nesten usynlig.. ! Absolutt ikke alle som tester postitv før forventet mens og har masse symptomer. Ønsker deg masse lykke til ❤

Hei! ❤jeg har ikke erfaring med fryseforsøk eller innsetting, men alle testene jeg tok før ikm var helt hvite. Til og med dagen jeg skulle ha mensen var testen helt negativ. Hadde heller ikke så mye symptom når det nærmet seg mensen annet enn murring. Men så kom positiv test kvelden/midnatt jeg skulle ha mensen. Og den var nesten usynlig.. ! Absolutt ikke alle som tester postitv før forventet mens og har masse symptomer. Ønsker deg masse lykke til ❤
Tusen takk, dette gir meg litt håp ❤️ Det du skriver der viser jo bare at det ikke er over før det er over. Er jo veldig lett å forvente de samme symptomene som sist, og når jeg ikke kjenner de så blir jeg litt deppa. Men alle graviditeter kan sikkert være forskjellig. Hadde du ikke ligsmentsmerter heller? Bare murringer? ❤️

Tusen hjertelig takk ❤️ masse lykke til videre i graviditeten ❤️

Tusen takk, dette gir meg litt håp ❤️ Det du skriver der viser jo bare at det ikke er over før det er over. Er jo veldig lett å forvente de samme symptomene som sist, og når jeg ikke kjenner de så blir jeg litt deppa. Men alle graviditeter kan sikkert være forskjellig. Hadde du ikke ligsmentsmerter heller? Bare murringer? ❤️

Tusen hjertelig takk ❤️ masse lykke til videre i graviditeten ❤️
Ja, helt klart! ❤Jeg var sikker på jeg ikke var gravid siden så mange fikk positive tester tidlig.. men det trenger absolutt ikke bety at håpet er ute bare fordi du får negative. Er jo ekstremt tidlig å finne det ut og det mest vanlige er jo å vente til mensen ikke dukker opp :) forstår det kan være tøft å vente. Det hjelper i hvertfall og ikke sammenligne seg så mye med andre og/eller tidligere svangerskap. Er så ulikt fra person til person og svangerskap til svangerskap.

Jeg hadde igrunn kun murringer i korsryggen og litt stikking i siden/lysken, men det var rett etter befruktning igrunn. Når det var 10 dpo så begynte alt å avta.

Tusen takk ❤

Det tidligste jeg har testet positivt er 11 dpo, og da var den veeeeldig svak. Ved 14 dpo pleier det fortsatt å være svakere enn kontrollstreken, men ingen tvil.

Back
Topp