-10,5!

*Perlemor*

Gift med forumet
Jippidippidooooo! [:D][:D][:D]

Hjelper selvsagt på at jeg har spydd i 12 timer [8D] Men fikk nå klistremerke likevel [:D]

(og for de som ikke vet hva det går i...jeg har gått ned 10,5 kg siden 1.september)

Hahahahaha, nå tenkte jeg først at du mente -10,5 grader ute! [8D]

Gratulerer så mye med kjempeprestasjon!! [:D][:D]

utrolig flink [:)][:)]

ORIGINAL: Skrållan

Hehe, det tenkte jeg også. Endelig litt mildvær liksom [;)]

Så fantastisk bra!!!!! Grattis [:D]

ORIGINAL: Kvitre

Hehe, det tenkte jeg også. Endelig litt mildvær liksom [;)]

Så fantastisk bra!!!!! Grattis [:D]

Haha [:D] Kunne lett vært det!

Wow!!!
Så utrolig flink du har vært!!!

Gratulerer med super vektnedgang[:)][:)]

Jeg vil forresten se bilder når du føler for å dele nettopp det [:)]

Hilsen hun som har nådd målet sitt, og derfor gumler sjokkis kvelden før veiedag - snakk om å skjeie ut da! [8D]

Har tenkt litt på det å vise bilder. Kommer aldri til å bli magebilde som tøffe (og superflotte!) du har gjort. Min mage må nok gjennom bukplastikk etter jeg er ferdig med dette prosjektet.

Men om noen kilo til skal dere nok få se noen bilder så dere kan se (og skryte vilt og hemningsløst [8D]) forandringen [:)]

Kjenner det er litt modningsprosess for meg også dette å vise bilder, synes det rett og slett er ekkelt å se bilder av meg selv fra i sommer [&o] MEN inspirasjon er det jo [:)]

Sign [:)]

Reagerte litt på den "jippi'en" med det samme [8D]

ORIGINAL: *Perlemor*

Har tenkt litt på det å vise bilder. Kommer aldri til å bli magebilde som tøffe (og superflotte!) du har gjort. Min mage må nok gjennom bukplastikk etter jeg er ferdig med dette prosjektet.

Men om noen kilo til skal dere nok få se noen bilder så dere kan se (og skryte vilt og hemningsløst [8D]) forandringen [:)]

Kjenner det er litt modningsprosess for meg også dette å vise bilder, synes det rett og slett er ekkelt å se bilder av meg selv fra i sommer [&o] MEN inspirasjon er det jo [:)]

Du kan jo ha klær på, vi ser jo forskjellen uansett [:)] Du trenger jo faktisk ikke å vise magen i det hele tatt, jeg vil tro vi ser det supergodt i ansiktet ditt også, -10,5 kg er jo MYE! [:)]

Skjønner hva du tenker ang. bilder. Jeg liker ikke å se på bildene av meg (før-bildene) jeg heller, for det der er ikke MEG, om du skjønner? Men jeg har kommet til et punkt der jeg rett og slett gir litt ball, sånn så jeg ut en periode, og nå er jeg over den perioden [:)]

...og den perioden er du på god vei ut av også! Stå på, du er kjempeflink! [:D][:D] Jeg brukte jo 10-11 mnd på mine -17 kg, og du har allerede gått ned -10,5!! Flinka!! [:D]

ORIGINAL: *Perlemor*

Du kan jo ha klær på, vi ser jo forskjellen uansett [:)] Du trenger jo faktisk ikke å vise magen i det hele tatt, jeg vil tro vi ser det supergodt i ansiktet ditt også, -10,5 kg er jo MYE! [:)]

Skjønner hva du tenker ang. bilder. Jeg liker ikke å se på bildene av meg (før-bildene) jeg heller, for det der er ikke MEG, om du skjønner? Men jeg har kommet til et punkt der jeg rett og slett gir litt ball, sånn så jeg ut en periode, og nå er jeg over den perioden [:)]

...og den perioden er du på god vei ut av også! Stå på, du er kjempeflink! [:D][:D] Jeg brukte jo 10-11 mnd på mine -17 kg, og du har allerede gått ned -10,5!! Flinka!! [:D]

Jepp, nettopp sånn er det! Er ei på kurset som har gått ned 52 kg på halvannet år. Hun er bare ren inspirasjon for meg altså!! Og vi har snakket litt om dette med bilder, hun hadde nemlig med et bilde av seg selv før hun begynte å slanke seg. Og hun sa også at det tok tid før hun synes det var greit, lenge det var bare ekkelt.

Men ja! For første gang noen gang er jeg virkelig på god vei! [:D]

Grattis [:D] Det er jo bare rett og slett imponerende!! Flinke deg [:D]

Back
Topp