10+5 og noen tanker

kailin

Glad i forumet
synes tiden går litt fortere nå enn tidligere egentlig!*bankibordet*
tenk at på fredag er jeg 11 uker, nesten 3 mnd på veg i svangerskapet! synes det er sykt rart å tenke på! neste uke så skal jeg til første sv.skp kontroll ! gleder meg litt, og synes det er dumt at mannen ikke kan være med første gang. rett og slett fordi det er vårt første barn, og jeg synes at det er hyggelig å ikke være helt alene.. men men, sånn er det bare!

synes det er fullstendig forferdelig å tenke på at jeg ikke får uL før om ca 5-6 uker ! det er sååå lenge til! Har jo ønsker om å kunne se den lille flere ganger, og siden det er så lenge siden sist:Phehe.. men jeg har jo ikke noe fysisk grunn til å se den!

Nå er jeg på jobb, og går av i morgen tidlig.. har hatt så mange pårørende som har villet/ønsket å hjelpe til, så jeg har jo ikke fått løftet noe nesten!haha! helt fantastisk flott for min del! er jo litt redd for å gjøre noe som kan skade den lille! fikk syyyke smerter tidligere i dag, bare uten videre.. i mage og rygg på en måte. helt merkelige smerter! skjærte innvendig! gikk over etter jeg spiste og gikk på toalettet. var sikker på at der gikk det gale ! men alt kjennes normalt ut nå så krysser fingrer og tær for at jeg fortsatt har en sprell levende liten jente/gutt i magehuset mitt!!!! gleder meg så uendelig til januarrrrr!!!! 

(oj, dette ble et langt innlegg.. ! beklager!:)

hvordan har dere det rundt om i norge ?:) 

ha en fin kveld/ferie/helg.. etc:) 

Jeg syns også at tiden går litt fortere 
Jeg tror mannen var med første kontroll med guttungen, men han har ikke vært med denne gangen. Det går nok fint selv om han ikke er med skal du se

Jeg skal på kontroll på Haukeland i morgen (for noe helt annet), og håper at sykepleieren "min" blir så gira at hun tar en kjapp ul...Hun var velidig engasjert sist jeg var gravid, så da måtte jeg komme innom henne når jeg hadde vært på ordinær ul.
Jeg tror kanskje at jeg er litt bortskjemt med ul...har jo sett 3 ganger allerede...

Hva jobber du med?
Kanskje du er av de "heldige" som får kynnere tidlig...jeg hadde ingen sist. Eller så er det sikkert bare livmora som strekker seg godt;-)

Gleder meg også til januar, men først å fremst til bevegelse i magen!!!!!!!!!!!! SYns det var så koselig sist!! Kunne gått gravid hele livet jeg, men hadde ikke orket alle våkennettene

Ps; jeg syns det er kjekt å lese litt lange innlegg jeg

jc skrev:
Jeg syns også at tiden går litt fortere 
Jeg tror mannen var med første kontroll med guttungen, men han har ikke vært med denne gangen. Det går nok fint selv om han ikke er med skal du se

Jeg skal på kontroll på Haukeland i morgen (for noe helt annet), og håper at sykepleieren "min" blir så gira at hun tar en kjapp ul...Hun var velidig engasjert sist jeg var gravid, så da måtte jeg komme innom henne når jeg hadde vært på ordinær ul.
Jeg tror kanskje at jeg er litt bortskjemt med ul...har jo sett 3 ganger allerede...

Hva jobber du med?
Kanskje du er av de "heldige" som får kynnere tidlig...jeg hadde ingen sist. Eller så er det sikkert bare livmora som strekker seg godt;-)

Gleder meg også til januar, men først å fremst til bevegelse i magen!!!!!!!!!!!! SYns det var så koselig sist!! Kunne gått gravid hele livet jeg, men hadde ikke orket alle våkennettene

Ps; jeg syns det er kjekt å lese litt lange innlegg jeg

ja, håper bare magen vokser fortere snart!:D hehe.. gleder meg til å føle at der faktsik er noe som vokser inni !:D 

ja klarer meg nok godt uten!:P 

oj såpass? TRE? så kjekt!:D ah, skulle ønske jeg fikk se oftere! hatt eget ul aprat heime!haha!:D det hadde tatt seg ut!:D

jobber i ambulansen:P 
åh? kan man få kynnere SÅ tidlig?.. hm.. 
nja, spørs om det ikke var tarmene mine som var noe greier med, siden jeg har vært litt hard!hhehe:p

hehe, ja disse våkenettene blir en prøve for et B menneske som meg! men det blir en vane:P gleeeeder meg jeg!:D

Jeg var et B-menneske før, men det endra seg i graviditeten med guttungen. Nå klarer jeg ikke sove så lenge, 9-9.30 er lenge nå...men sitte oppe klarer jeg.
Tror mange endrer seg under graviditeten. Nå er jeg oppe i allefall to ganger om natta for å tisse, sikker på at det er forberedelse til våkennetter

Jeg er også veldig hard i magen, måtte ty til dufelact (eller hva det heter..) i dag. Håper det hjelper!!!

Det er uhorvelig lenge å vente på ordinær UL. Syns alle burde få før. Men siden det ikke er sånn, bestilte vi oss privat ultralyd. Var der idag faktisk, og det var helt fantastisk. Gled deg!!:) Tiden gikk magisk sakte frem til uke 12. ( idag altså, haha) Jeg satser på at det blir bedre nå, når jeg vet at alt er bra. Sprøtt å tenke på at det bare er 6 mnd igjen nå:) Masse lykke til :)

Back
Topp