10.10.10

barehege

Forumet er livet
Da vil jeg gifte meg!! hehe.. Meeeen.. Ingen har fridd enda.. og har vel heller ingen store forventninger om at det kommer til å skje med det første.. Så da får jeg vel bare planlegge til ingen nytte.. ;)

vudert har jeg vel.. men jeg syns det blir feil.. jeg vil bli fridd til!! hehe.. Og vet at samboer også syns at det er hans jobb.. Men han er jo så innmari TREIG!!!! Har jo gidd han ringstørrelsen min før mange år siden!!! hehehe..

ORIGINAL: MLM

Hehe, du får hinte da vettu[8D]

hehe.. prøvd!!! i 5 år ca... hehehe..

Hehe, kanskje han ikke er så keen på giftemål? [8D] Er ikke alle som syns det er nødvendig liksom! Hvordan er han da? :b

ORIGINAL: Drea89

Hehe, kanskje han ikke er så keen på giftemål? [8D] Er ikke alle som syns det er nødvendig liksom! Hvordan er han da? :b

litt vanskelig!! hehe.. Men han har sagt han skal gifte seg før han er 40.. Og jeg syns at når vi først har to barn, så er det ikke noen større forpliktelse å gifte seg! Og hvorfor skal man vente i det vide og brede??? til han har fått helt grått hår!?!?! hehe.. det er jo veeeldig fint på bildet... hehehe.. Men en annen ting er jo at jeg skal ta navnet hans når vi gifter oss, begge jentene har jo kun hans navn.. og jeg har lyst å ha samme etternavn som jentene mine!!! Det syns jeg også binder sammen familien mer!! ETT felles etternavn.. :) Og det er han enig i!! sier han.. ;) Har også sagt at jeg kan søke om å endre etternavnet mitt uten å gifte oss om han ikke vil gifte seg, men da sier han at det trenger jeg ikke.. ;) hehe.. men han er så treig!!!!!!!!! hehehehehe.. og jeg har så lyst til å begynne å planlegge til bryllup!! Jeg vet at jeg er ganske teit, da.. Men det er bare sånn jeg er.. ;)

Back
Topp