10+1 eller 8+4?

Potetskru

Flørter med forumet
I følge mine beregninger, EL tester og første dag i sist blødning, er jeg idag 10+1. Men på tidlig UL sa han at jeg var/er (nå) 8+4.

Vet liksom ikke helt hva jeg skal gå etter. Er selfølgelig klar over at man kan bli satt tilbake, men synes det var mye.

For det første, så er det mulig å måle litt feil (man pleier dog ikke bomme på mer enn +-3 dager, da, men likevel.)
Også, fortsatte du å teste etter positiv EL - og fikk du tidlig positiv test..?
Tenkte om f.eks du fikk positiv EL - men egget ikke greide slippe med en gang, og kanskje prøvde på nytt noen dager etter eller så.
Jeg ville tatt utgangspunkt i ultralyd, den er nok mer korrekt uansett.

For det første, så er det mulig å måle litt feil (man pleier dog ikke bomme på mer enn +-3 dager, da, men likevel.)
Også, fortsatte du å teste etter positiv EL - og fikk du tidlig positiv test..?
Tenkte om f.eks du fikk positiv EL - men egget ikke greide slippe med en gang, og kanskje prøvde på nytt noen dager etter eller så.
Jeg ville tatt utgangspunkt i ultralyd, den er nok mer korrekt uansett.
Testa bare den ene dagen, hadde bare en test. Skulle ha EL rundt den tiden i følge appen Flo, så tenkte bare å sjekke "for moro skyld".

Fikk positiv test 2 dager før mensen, etter appen, skulle ha kommet. Men har også uregelmessig syklus pga endometriose, alt fra 26-38 dager.

Testa bare den ene dagen, hadde bare en test. Skulle ha EL rundt den tiden i følge appen Flo, så tenkte bare å sjekke "for moro skyld".

Fikk positiv test 2 dager før mensen, etter appen, skulle ha kommet. Men har også uregelmessig syklus pga endometriose, alt fra 26-38 dager.

Man kan jo få positiv fra 8-9dpo, f.eks.. så kan jo hende eggløsningen kom noen dager etter, Og at terminen egentlig er et sted mellom de to datoene.
Men ville bare tatt utgangspunkt i UL for nå. Det er jo den ordinære ultralyden som teller til syvende og sist. :)

Man kan jo få positiv fra 8-9dpo, f.eks.. så kan jo hende eggløsningen kom noen dager etter, Og at terminen egentlig er et sted mellom de to datoene.
Men ville bare tatt utgangspunkt i UL for nå. Det er jo den ordinære ultralyden som teller til syvende og sist. :)
Får vel bare vente å se, skal tilbake på UL mellom uke 12 og 14 pga underliggende sykdom/medisinbruk. Mulig de vet mer da, ikke at det har så mye å si, er bare litt over gjennomsnittet glad å ha kontroll :p

Får vel bare vente å se, skal tilbake på UL mellom uke 12 og 14 pga underliggende sykdom/medisinbruk. Mulig de vet mer da, ikke at det har så mye å si, er bare litt over gjennomsnittet glad å ha kontroll :p

Burde kunne få en mer eksakt dag da :)

Var på ny UL idag. Det så ut som det hadde sluttet å vokse for 2 uker siden. Begynner mest sannsynlig å blø innen ett par dager. Skal få tabletter for å fremskynde.. skal få en ny UL før tablettene, men lite håp for liv.

Opplevde nøyaktig det samme som deg i fjor vår. Kom til 10+3 men fosteret målte nesten to uker mindre. Mistet, blødning og smerte startet av seg selv, men stoppet opp. Måtte også få tabletter.den prosessen gikk forsåvidt greit. La meg i senga med smertestillende, litt godteri, vann og en film.. lykke til. Nå ligger jeg i senga med et lite gull på tre måneder.!

Var på ny UL idag. Det så ut som det hadde sluttet å vokse for 2 uker siden. Begynner mest sannsynlig å blø innen ett par dager. Skal få tabletter for å fremskynde.. skal få en ny UL før tablettene, men lite håp for liv.
Så leit å høre :( mange klemmer sendes!

Ingen forandring siden torsdag, visste at det var veldig liten sjanse for det.. fikk en tablett som skulle forberede systemet. Skal tilbake på mandag og få stikkpille for å starte prosessen. Har ikke hatt noen blødninger eller smerter..

Alt føles bare helt feil. Har en datter på snart 2 år, og samboer er på jobb offshore. Heldigvis har jeg både mine foreldre og hans foreldre som stiller opp å passer henne.

Ble uvel og dårlig av tabletten så ligger i senga, klarer ikke å konsentrere meg om noe.

Back
Topp