10 års jubileum!

Stredet

Elsker forumet
Om en uke dvs 14. mars har jeg og mannen 10 årsjubileum. 10 år siden vi ble sammen. Første date var på kosert med et lokalt irskt band på St. Patricks Day - feiring.

Har lyst til å overraske ham med en litt "spenstig" og kul date i anledning dagen ( for det er høyst tvilsomt at han finner på noe slikt - skal være glad om han husker 1 års bryllupsdag når den kommer i juni [;)])

ER det noen som har noen kule, romantiske forslag?? NB! Ta med i betraktning at min meget gravide kropp ikke er bygget for fart og spenning om dagen [:D][:D]

Hihi ja det er lenge det! Kanskje jeg skulle gå til innkjøp av medalje? Men hvem skulle fått den av oss?[8|] Best å kjøpe 2 [:D]
Vel 10 år sammen;- nygifte og nr 2 på vei 9 år etter første mann ( Som du skjønner kom Williamen vår kjappere enn kjappest[:D]). Vi vet å ta oss god tid gitt [:D]

27. april har vi vært sammen i 3 år og vi venter vår andre.. Har vært ringforlova siden oktober og har planer om å gifte oss på 3 års dagen. Er vi kjappe i svingene eller?

ORIGINAL: Bruble

27. april har vi vært sammen i 3 år og vi venter vår andre.. Har vært ringforlova siden oktober og har planer om å gifte oss på 3 års dagen. Er vi kjappe i svingene eller?

[:)] Velkommen i klubben! Men syes ikke det gjør noe om ting av og til går litt kjapt! Hva synes du om denne; "Hei jeg heter ......!" Ooops du skal bli far! [:D] Ble gravid etter å ha kjent min kjære i ca 2 måneder [:)], ikke mange som gav oss høye odds nei [8|]
Men her er vi da 10 år senere nygifte og snart 4 [:)] Lykkelig [:)]

var nesten like rask jeg. ca 3 mnd etter første møte forlovet vi oss, og to mnd etter det igjen var jeg gravid....tjohooo. Har snakket om bryllup neste sommer....får se hva vi får spart av penger. Vi møttes for snart ett år siden bare, så jeg håper det varer

Det gjør det sikkert! Lykke til med evt bryllup og resten av livet sammen [:)]

Gratulerer med 10 år Stredet!!! Det er lenge ja. Jeg har en tendens til å bryte forholdt etter 3-4 år jeg(gjordt d 3 ganger. Huff må ta meg sammen)

ORIGINAL: Stredet

[:)] Velkommen i klubben! Men syes ikke det gjør noe om ting av og til går litt kjapt! Hva synes du om denne; "Hei jeg heter ......!" Ooops du skal bli far! [:D] Ble gravid etter å ha kjent min kjære i ca 2 måneder [:)], ikke mange som gav oss høye odds nei [8|]
Men her er vi da 10 år senere nygifte og snart 4 [:)] Lykkelig [:)]

Ble gravid etter 5 mnd jeg da... Men vi flytta sammen på 2 date! Dvs han kom på besøk til meg og skulle lage middag og dro aldri igjen.
Gratulerer med 10 år forresten!!!

ORIGINAL: leja

Jeg har en tendens til å bryte forholdt etter 3-4 år jeg(gjordt d 3 ganger. Huff må ta meg sammen)

Hadde samme tendenesene jeg og leja.... bare at jeg brøt etter 1 års tid.... nå har jo dette vart 3 ganger så lenge og resultert i snart 2 unger[8D] Tror det blir oss ja[:D]

hehe me har vert i lag i snart et år=) hehe å ungen kommer ikke så lenge etter 1 årsdagen hehe=)

Back
Topp