10 år frem i tid

Cesk88

Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
Hvordan tror dere ting er da? Er det noen områder dere tror vi vil ha kommet langt på og området hvor vi ikke har beveget oss en meter? :)

I følge sønnen på 9 år har vi flyvende biler og lasersverd som i Star Wars;)
Selv ser jeg for meg at "verden" har blitt mer alternativ enn det er i dag. Samtidig tror jeg at uroligheter og sult vil prege større deler av verden. Ikke er det umulig at land som nå blir ansett som rike, vil ha vesentlig dårligere økonomi.

I følge sønnen på 9 år har vi flyvende biler og lasersverd som i Star Wars;)
Selv ser jeg for meg at "verden" har blitt mer alternativ enn det er i dag. Samtidig tror jeg at uroligheter og sult vil prege større deler av verden. Ikke er det umulig at land som nå blir ansett som rike, vil ha vesentlig dårligere økonomi.
Håper mer på sønnen din sin versjon selv om din gjerne er mer reell;)

Jeg er ikke interessert i selvstyrte biler og teknologi som gjør at man ikke løfter rumpa fra sofaen.

Om 10 år håper jeg vi vet mer om hvordan vi kan forhindre og behandle kreft. Håper statisikken på de som dør av kreft er langt mindre enn i dag.

Jeg håper på bedre eldreomsorg, bedre dyrevern/rettigheter, mindre kjøtt-og melkeindustri, kurering av kreft og andre livstruende eller kroniske sykdommer, oppegående og ikke pengestyrte ledere i regjering.

Kan ikke bry meg mindre om flygende biler. :P

Jeg håper på bedre eldreomsorg, bedre dyrevern/rettigheter, mindre kjøtt-og melkeindustri, kurering av kreft og andre livstruende eller kroniske sykdommer, oppegående og ikke pengestyrte ledere i regjering.

Kan ikke bry meg mindre om flygende biler. :P
Ja men flygende biler er jo viktigst ;)

Back
Topp