1 UL ferdig

kosemor

Glad i forumet
Tok innvendig ul. trodde jeg var 7+2 , men på UL var den en liten fostersekk å se,så jordmor gikk ut ifra at jeg kun var 5 uker på vei og da var alt riktig så langt..skal tilbake om ca ei uke til ny UL.. de tok også blodprøve for å kunne sammenlikne om verdiene stiger eller synker..
det er ikke umulig at jeg er 5 uker på vei,siden syklusene mine er litt rare... bare å gru-glede seg til neste time
 
Så bra du har en jordmor som gir deg litt info :) Jeg var på ul i går og sitter igjen med tusen spm. Skal også tilbake om en uke for å se om det har skjedd utvikling.. Gruer meg ja. Men av meg tok de ikke blodprøve.
Krysser alt for deg! Siden du har rare sykluser tenker jeg alt er bra med lille i magen din :)
 
satser på at alt er bra ja,inntil det motsatte er bevist
 
Ble hcg prøve på meg oxo i dag :) Siden lille i magen ikke var mere enn 6 mm :) Men vi så et hjerte som banka værre enn en tromme slager <3 Så her skal vi bare følge med på hcg i noen uker og så er det ny ul <3
 
Hvor stor "burde" lille være? :)

I følge ul mannen burde lille vært ca like stor som din. Så kan hende min el var noen dager senere bare :) men de er jo så vanskelig å måle når de er så små :) lettere når de kommer over 1 cm :)
 
God innstilling :D
Du er flinkere enn meg - jeg tar alle sorger på forskudd. Alltid gjort...

innerst inne gjør nok jeg det å.. har hatt en tomhetsfølelse etter jeg kom hjem
 
Back
Topp