1 ukes oppdatering *oppdatert ang. barnehage*

Tirnanog

Elsker forumet
Oppdatert:

Vi har fått oppdatering gjennom hele dagen over tekstmeldinger hva Ella har gjordt på og hvordan hun har hatt det. Hun var der hele dagen og vi bor jo bare 15 min gåtur unna dersom det skulle vær krise. Men hun klarte seg fint. Vinka hadet og falt ikke en tåre. Det var ikke før 2 timer senere hun oppdaga at vi ikke var der og da krøp hun gråtende mot utgangsdøra og ville hjem. Det gikk raskt over og hun lekte fint med alle de andre barna! Ikke mange sutringene på den jenta trass hun var med helt nye mennesker, voksne som små! Så det er jo bare positivt!

Vi fikk se noen videoer av hun og "besteveninna" som lekte sammens, og det er jo supert at hun fant seg en god kompis så kjapt! Fikk også vite eksakt hva hun spiste gjennom hele dagen etc. Hun hadde med seg en ku som kosedyr som hun gikk og dro på hele dagen, for *noe* måtte hun ha å trøste seg med da lengselen slo inn som værst! Men fikk vite at hun var eksemplarisk av seg og at hun har vært en av de beste barna på "innkjøring" siden hun knapt savna oss. Og *det* er jo kjempe bra for henne, og godt å vite for oss som sitter hjemme og lurer fælt på hvor hun har hatt det!

Slik! Da vet dere at alt endte godt! Neste innkjøring er fredag! Og jeg regner med Ella-Linneah gleder seg [:)]

Ps: da vi henta henne ville hun ha en kjapp kos før hun ville på gulvet og leke igjen. Hun kunne gjerne ha vært der lengre om hun kunne! [:)]

Jeg har ikke vært på BV på en hel uke og tenkte det var på tide å gi dere en ny (og kort) oppdatering fra våres kant!
For dere som har det like travelt som meg kan lese det viktigste med fet skrift [;)]

Først og fremst: bryllup! Vi dro sørover til et vennepar som gifta seg på lørdag! Borgerlig bryllup og kjempe fint organisert og tillaget! De holdt det utendørs og selveste brudevalsen foregikk under åpen himmel, stjerneklart og fullmåne! *Sukk* Så romantisk! Ella dro hjem med besteforeldrene mens vi var igjen til morgenkvisten! Utpå natta ble det tent bål som vi satt rundt og nøt sommernatten!

Ellers har det gått slag i slag hele uka! Med svigers i hælene har ikke det vært så aller værst med tanke på at svigermor har en tendens til å diagnosere hver eneste lille tåre Ella'n kommer med.

Og idag: Ella har sin første dag i barnehage! Spennende og fryktelig skummelt for Mamma'n! Jeg og sambo var der da hun spiste frokost med jengen (6 barn til sammen) + en halvtime etterpå. Vi vinket hadet og hun fellte ikke en eneste tåre. Vi har fått oppdatering på tekstmelding gjennom hele dagen hvordan hun har det så jeg har ikke en eneste bekymring for henne! Kunne gjerne tenke meg å være flue på veggen bare for å se hvordan hun har det da... Ellers får vi se både bilder og video fra hennes første dag, så det skal bli spennende å kikke på når vi henter henne kl 17.30!

Så idag skal jeg gripe fatt i ALT husarbeid som har blitt ignorert den siste tiden! Gulv, vegger, fingermerker på TV'n, leker, sengklær og andre klær, bad, do... OG: jeg skal sy trekk til ute-grillen vår! Pjuh!

Ellers har jeg den (u)glede å dele med dere at urinveisinfeksjon er pyton! Går nå på min andre kur med antibiotika siden den første ikke hjalp og infeksjonen spredte seg til nyrene! Jeg er nå på en hestekur uten like, 4 tabletter per dag + smertestillende. Men er iallefall på bedringens vei!

En kort oppdatering ble visst litt lang... [:)]

ORIGINAL: Elisabeth og to små

Så spennende med barnehage! Vi hadde også første dag i dag
[:)]

Uffa, UVI er ikke mye gøy, spes. når ikke antibiotikaen vil ta den. Håper det blir bedre nå[:)]

Har dere henta? Vi skal som sagt ikke hente før 17.30 men de ringer derom de vil vi skal hente før. Hun storkoser seg iallefall uten noe drama [:)]
Du får oppdatere hvordan det går med dere!

Nei UVI er ikke noe gøy. Er jo nesten som å være gravid i niende mnd igjen dette! Løper jo hver 5 minutt omternt! [&:]

Barnevogn med plass til 6? Har de sveisa sammen selv eller? Hehe, det har jeg ikke sett før! Minubuss ja... [:D]
Nei, jeg savner ikke tissetrangen nei! [8D] Gravid? Ja, det savner jeg! [:)]

Det bryllupet hørtes helt fantastisk ut! Særlig brudevals under stjernehimmelen :) Og så bra at snuppa stortrives i bhg, ingenting er jo bedre enn det!
God bedring til deg, uvi er forferdelig[:'(]

ÅÅÅÅÅ, det bryllupet hørtes jo bare superromantisk ut!!!![:)]

Spennende med barnehagestart da, håper alt har gått fint, og at det også går fint fremover. Tenker det er litt godt å få tid til å virkelig ta husvasken skikkelig! [:)] Her føler jeg at det bare blir litt sånn halvveis hele tiden innimellom. [:)]

Hørtes ut som et nydelig bryllup, så klaff med været også! =)

Så genialt at de filmer Ella i bhg slik at dere kan få se glimt fra dagen! Det skal jeg bringe videre til min bhg til neste oppstart ;) Lykke til videre med tilvenningen, dette går nok supert ;) ..og god bedring med urinveisinfeksjonen :/

En oppdatering ang. barnehage [:)]

Back
Topp