1 uke til UL

venter nurk 01/11

Blir kjent med forumet
Må bare få sakt hvor mye jeg gleder meg til ul nå....

Har igjen 1 uke fra i morgen til det forhåpentligvis avsløres om magen skjuler en
liten gutt eller jente [:D]
Like godt motatt begge, men da vet jeg litt mer om hvilke farger jeg skal satse på.Er så mye fint,men mye er enten jente eller gutte klær.

Hvor mange er vi igjen her inne som mangler UL??

23.August her [:D][:D]

her er det 14 dager i morra... blæææ og tia går sakte hihi

Jeg skal ha på onsdag... tida går sakte nå ja.... tenker ikke noe på at jeg begynner på skolen dagen etter en gang..tenker bare på ul[;)]

såå gøy Jeg skal også på UL 23 august <3 gleeeeder meg men syns tiden går så veldig sakte !! He he

Jeg har 27 August. Føles lenge til. Men var hos jordmor her om dagen, så da fikk vi høre hjerte til babyen vår. Så da ble det ikke så lenge igjen å vente syns jeg. Men gleder meg til å se den lille nå [:D]

Jeg skal på torsdag! :)

Eg har to veker igjen å venta, til 30 august. Men det går heilt greit, er ikkje så utålmodig, sjølv om det skal bli deilig å få ein bekreftelse på at det er noko inni magen og at alt står bra til. Første arbeidsdag etter ferien i morgon, så eg reknar med at tida kjem til å gå fort.

Trur me har bestemt oss for å få veta kjønn dersom dei ser det. Er er ganske klar for å sortera babykleda på loftet, og der er det både til jente og gut [:)]

har vel litt over 2 uker igjen å vente... [>:] og tida den går så alt for sakte!!! kan godt hoppe over noen dager og stupe rett til 1 september altså!! [8D][:D]

D er 3 UKER igjen til jeg skal på UL...og det er såååååå lenge til. Skal den 6.september.

Jeg og skal 23 august kl 1230 [:D] gleder oss veldig.

Back
Topp