1 uke t første kontroll :)

Tuppeline

Forumet er livet
VIP
Augustmødrene 2014
Idag e d 1 uke t første kontroll, glede mæ masse t å endelig få papiran på at æ e gravid  Sett på høgskolen no å forberede mæ t muntlig eksamen imårra, må forsvare oppgaven min å helst få en A  

Lykke til i morgen!!!

jc skrev:
Lykke til i morgen!!!

Tusen takk :) E så nervøs at æ itj veit ka æ ska gjør,men satse på at d går bra :o) Litt dumt at d gjekk så bra på skriftlig, for no har æ jo prestasjonsangst :P

Masse lykke til med prøven!!:)

Jeg skal på onsdag Kjøpte tissekopper i dag. Hehe...

Gleder meg til å høre om din kontroll og lykke til med eksamen! 

Lykke til i morgen!

Satt selv og tenkte på å skaffe meg time til første kontroll snart. Tenkte å ta den når jeg er rundt 12 uker så har jo litt tid enda :)

TeaCup skrev:
Lykke til i morgen!

Satt selv og tenkte på å skaffe meg time til første kontroll snart. Tenkte å ta den når jeg er rundt 12 uker så har jo litt tid enda :)

Tusen takk :) Nervan e i høyspenn,men d e vesst da man prestere....:P
Æ e 12+1 på kontroll,synes d e greit å ha kontroll da, kanskje legen finn hjertelyden å da :o)

Kakken skrev:

Tusen takk :o) Regne me muntlin går bra :) Æ må jammen mæ kjøp uringlass æ å, takk for påminnelsa

Grattis! Jeg skal også på første kontroll til mandag. Litt stas å få det offisielt.

Gratulerer så mye med A!!!

Kjempe bra!

Og nå er du en dag nærmere første kontroll!

Lykke til med begge deler! Skjønner godt prestasjonspresset, har akkurat vært gjennom det samme selv. Men det går helt sikkert bra!

Tuppeline skrev:

Kakken skrev:

Tusen takk :o) Regne me muntlin går bra :) Æ må jammen mæ kjøp uringlass æ å, takk for påminnelsa

Bare hyggelig. Og gratulerer med A! Kjempebra! 

Spennende da :)

Back
Topp