1 uke post op.. :D Oppdatert med 10 dager post op.. :D

• Trådstarter Trådstarter lindaen
  • Opprettet Opprettet
L

lindaen

Guest
Jepp, u heard me.. ENDELIG har jeg fått bukplastikken jeg har ønsket siden Matilda ble født.. Jeg er KJEMPE fornøyd [:D] Nå er jeg så hoven at jeg ser gravid ut da, men det går over.. [:D] Har fettsugd hoftene også, så de er også kraftig hoven.. [8D]

10 dager [:D][:D]

ser jo kjempebra ut!!
husker ikke noe førbilde av deg men..

ORIGINAL: InMyHeart

OMG du ser smashing ut!!!!!!!!!!
Gratulerer så mye med ny kropp!!!

Hvor mye kostet det? eller fikk du alt dekket?

oiiiii så flott du var :)

Fikk du dekka?? kan vi pliiiis få se før bilde??

Var det veldig vondt??

ORIGINAL: Lille Bea

Wow Er dette virkelig bare en uke etter? Ser knallbra ut allerede! Gratulerer![:D] Jeg vil og! Var/ er det forferdelig vondt?

OVERHODE ikke.. Faktisk ikke vondt i det hele tatt.. Å det overrasket meg veldig! Kan legge ut historien min, som ligger på et annet forum.. [:)]

Takk [:D][:D] Det kostet 44000.. Fjerning av hud, fettsuging av magen nesten opp til brystene, flankene og ryggen + sying av magemusklene.. Fikk det egentlig dekket, men så mistet klinikken min statsstøtte rett før jeg skulle opereres.. Å da valgte jeg å betale selv, istedefor å måtte sette meg på ny venteliste, på ny klinikken, og nye konsultasjoner fram og tilbake.. [:)]

ORIGINAL: racesnuppsi

ser jo kjempebra ut!!
husker ikke noe førbilde av deg men..

Førbilde skal du få [;)]

35 kilo vektnedgang:

Strammer øvre del av magemusklene, de har revnet fra hverandre, som gjør magen min din en ball vanligvis!

Slapper helt av i magen, men det ser ekstra ille ut på grunn av mensen og spysjuka..

Historien:

Da var det gjort.. Done, fixed, finito Tenk, endelig.. Jeg er så glad Operasjonen gikk kjempe bra.. Dr Roald var så ivrig når han kom bort etter operasjon at han sprang rett i skilleveggen.. Jeg husker ingenting av det, men det gjør venninna mi og sykepleiern Han sa at alt hadde gått såååå bra, og jeg kom til å bli kjempe flott eneste jeg husker er at jeg på slutten av samtalen sa at jeg ikke kom til å huske dette.. "Nei, derfor har jeg skrevet det ned" sa han Han er en skikkelig herlig fyr! Så sprudlende og blid, man føler seg så trygg hos han "Jeg skal suge til jeg skjemmes" sa han mens han dreiv å streka meg opp Hehe
Jeg er jo egentlig kjempe redd narkose og sånn, men jeg følte meg så trygg hele veien. Kom inn på operasjonssalen, og møtte ei kjempe koselig dame, operasjonssykepleieren som skulle desinfisere meg. Sto på ei lita "matte", mens hun vasket meg med sprittupfere. Hun var bare så rolig og koselig, der står man halvnaken liksom, men ingenting betyr noe Anestesilegen kom inn etter vi hadde klart å få meg i senga.. Ikke så enkelt når man er mye lavere enn senga, og armene ikke må treffe kroppen Han var jo minst like koslig, om ikkje mer Han skulle sette veneflon, og jeg fortalte at de sliter veldig med å finne blodårene på handa mi, så han sa at da kunne han heller sette den i armen og flytte den til handa etter jeg var sovnet, så jeg slapp å bli stukket så mange gang. For en trygghet og omtanke! Han fant forresten ei kjempe Åre i handa, spurte om han fikk prøve og traff på første forsøk Fikk beroligende, og sa fra at rommet gikk i sirkel for meg. Han sa jeg kunne lukke øynene, så jeg slapp å bli dårlig. Lukka de, og sa at jeg kom til å sovne. "du har ikke fått narkose ennå, men du skal bare sovne.." And so I did.. Jeg SOVNA! Frøken livredd narkose, sovna lenge før narkosen kom.. Snakk om å skape en trygghet på operasjonssalen liksom..
Neste jeg husker er at jeg sier "Æ MÅ på do" og venninna mi sier "deeeer våkna ho på ordentli!" Da hadde jeg vært våken en halvtime, men bare prata svada som ingen skjønte noe av Mye kinesisk liksom, eller urdu.. Eneste de hadde klart å tyde midt i ei setning var Maika. Når hun svarte at hun satt der, så ble det stille
Det har gått bedre enn jeg hadde trodd.. Jeg har DRIIIT vondt i magemusklene, men de er sydd på flere plasser (!), så det er ikke så rart. Ellers har jeg ikke vondt noen plasser Drenene var slettes ikke så ille som jeg trodde, venninna mi har jobben å tømme ballongen, og det er overhode ikke ekkelt for hverken henne eller meg Nå er vi begge hjelpepleiere da, så vi har jo sett verre ting Dette blir så bra dere!! Over all forventning.. Jeg er så glad
Jeg skriver på iPhone, så det er mulig det er litt usammenheng her.. Får liksom ikke helt oversikten over innlegget

Et par spørsmål på tampen Når jeg ligger så har jeg en tendens til å strekke ut en fot.. Det gjør ikke vondt noen plasser, så jeg lurer på om jeg MÅ ligge med beina i bøy heeele tiden? Det var vanskelig å la være, gammel vane liksom Ogaå lurer jeg på om det er skummelt å ligge på siden? Kjenner det jo litt i musklene, men det er ikke vondt, bare ubehagelig.. Skal tilbake i morgen og fjerne drenene, så jeg skal spørre da.. Bare lurer på om noen har erfaring

Han fjerna forresten 830 gram hud og sugde 1600 ml, hvorav 1100 ml var reint fett.. Er det mye eller lite?

stor klem fra meg, Linda med flat mage

Det der SKAL jeg gjøre når jeg er ferdig med å leke rugekasse for godt!
Utrolig flott du er! Har du før bilde også?`Litt gøy å sammenligne bare [:)]

Du ser råbra ut, snupps! [:D]

ORIGINAL: MammaLilleTrille

kjempe bra[:)] du har ikke et før bilde?? fin bh du har da [8D] jeg har nemlig lik[8D]

Joda, ligger der nå.. Jeg digger den [:D] Den hvite (på før-bildet) har jeg 4 av.. Jeg er veldig glad i den, så jeg hamstra [8D]

Takk for at du deler både bilder og historie, helt fantastisk!!!! Ikke ulik magen min den du hadde, strekkmerker all over og lever sitt eget liv hengende foran der. Nå vet jeg at det finnes hååååp[:D]
Hvor lenge blir du sykemeldt?
Syns du er steintøff, veldig glad på dine vegne[:)]

Det gikk så bra, og alt føltes bare så trygt og godt! [:)] Det er helt klart håp [:D] 3 uker i første omgang, men jeg har en fysisk tung jobb, så jeg går over på aktiv om 2 uker og er på aktiv til 8 uker post op. Tusen takk [:D] Føler meg egentlig ikke så tøff, føler bare at ENDELIG fikk jeg gjort det jeg har drømt om så lenge, å nå skal jeg få livet tilbake [:D]

ORIGINAL: MsDominO!

nydelig er du!
flott!

men kan jeg spørre åssen du bare gravde opp 44 tusen?
trenger ikke svare om du ikke vil altså[:D]
bare jeg som er i det nyskjerrige hjørnet idag... [8D]

Vi vet at vi kommer til å få betydelig mye igjen på skatten, i tillegg til feriepenger.. Så jeg og sambo ble enige om å bruke pengene på denne operasjonen, istedefor en storstilt ferie.. I mellomtiden har jeg lånt pengene av min veldig veldig snille bestefar [:)]

Den følelsen er deg vel unt!!![:)] Du må jo glede deg vanvittig mye til bikinisesongen[:D] Lykke til videre med ny flott mage, og takk for at du svarer på alle spørsmålene min *blir så ivrig*[8D][:D] Vær stolt av deg selv[:)]

Oh yes! [:D] Jeg og sambo ble enig om at jeg skal få 4 bikinier i år.. For alle årene jeg ikke har kunne bruke bikini etter jeg fikk barna.. Gleder meg som en gal til sommern [:D] Klart jeg svarer, jeg har hatt samme spørsmålene.. [:D]

Så flott du er,Linda!! Og så deilig å lese ett så sprudlende innlegg- husker jo hvordan du følte det i forhold til kroppen din under og etter svangerskapet med Mathilda. Du har gjort en kjempejobb i forkant da med å gå ned så mye- kjempebra jobba!!

FLOTT !!
Skikkelig bra da[:D]

ORIGINAL: lindaen

nydelig er du!
flott!

men kan jeg spørre åssen du bare gravde opp 44 tusen?
trenger ikke svare om du ikke vil altså[:D]
bare jeg som er i det nyskjerrige hjørnet idag... [8D]

Vi vet at vi kommer til å få betydelig mye igjen på skatten, i tillegg til feriepenger.. Så jeg og sambo ble enige om å bruke pengene på denne operasjonen, istedefor en storstilt ferie.. I mellomtiden har jeg lånt pengene av min veldig veldig snille bestefar [:)]

aha[:)]
skulle ønske jeg hadde en så snill samboer som lot meg bruke skatte og feriepengene på noe sånt... [;)][:D]

Det synes jeg, og sambo, bare skulle mangle.. Vi har ikke vært alene om å lage barn, og mange av oss er desverre så uheldige at kroppen ikke bare smetter tilbake av seg selv.. Min sambo skjønner verdien av å ha en kjæreste som et fornøyd med kroppen sin.. [:D] Som vi snakket om, hvorfor skal vi bruke pengene på å dra til syden, når jeg aldri ville vært uten en vid genser der.. [;)]

hehe ja igjen, noen som har det..
min sambo sier bare, jeg liker deg jo som du er... [8|]
og syns vi skal bruke pengene på noe annet... joda altså...
kremt.. [:-]

jeg får spare i skjul å gjøre det i skjul.. sånn om ti femten år... [X(][8D]

Tror jeg hadde kvelt han om han kom med noe sånn vrøvl.. Who cares hvordan HAN liker deg? Det er hva DU tenker, når DU ser deg i speilet, som spiller en rolle.. Jeg ville ikke godtatt sånnt tøv fra min sambo, heldigvis trengte jeg ikke det heller.. [:)] Jeg tjener også penger, og bidrar til skattepenger og feriepenger.. Det er ikke hvert år jeg er egoistisk med pengene, men jeg ga kroppen min til to NYDELIGE barn, og i år, får jeg den tilbake..

Fy SØREN så bra du ser ut!!!
Jeg er kjempemisunnelig.

Og så utrolig flink du har vært, som har gått ned så mye i vekt.
Kan jeg spørre hvordan du klarte det?

wow!!!
så flott du blir!!!![:)][:)]

Åhhh!!!!! Misunnelig!!!!!
Så fint det ble, aner ikke hvordan det var før.

Uff, er det så dyrt???[:(] Jeg har bestemt meg for bukplastikk selv etter denne fødselen! Tror kanskje jeg er så hardt rammen av hengebuk at jeg får det dekket.....

Back
Topp