1 uke med behandling

Kakemonster88

Trives på forumet :)
jentene i juni13
VIP
Januar 2017
med hydrokortison og antihistaminer og man har ikke blitt noe bedre... Spent på hva legen har å tilby i morgen...

Vedlegg

• 1367188844468.jpg
    1367188844468.jpg
    43,7 KB · Visninger: 122
Auuu. Det ser jo helt forferdelig vondt og ubehagelig ut. Uansett hva han finner ut av, så håper jeg det er noe som hjelper. Tvi tvi! :)

Auuu. Det ser jo helt forferdelig vondt og ubehagelig ut. Uansett hva han finner ut av, så håper jeg det er noe som hjelper. Tvi tvi! :)

Er relativt ubehagelig... Håpet kanskje behandlingen nå skulle hjelpe så jeg slapp å gå sånn her til babyen kommer, men i det tempoet her så ser det ut som det blir å bite tenna sammen og smile pent...! Takk :) Hu får bare komme opp med noe lurt :P

Huff ikke godt å gå rundt med den type smerter, har ingen råd å gi men håper du finner noe som fungerer og slipper å gå for lenge med det !

Uff det så ikke godt ut :( håper du finner noe dom fungerer!

-- tasting fra mobil --

Huff ser ikke godt ut,håper legen har en mirakelkur til deg:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Takk :) Spent på om hun har noe spennende å komme med... :) Hvis ikke så er det vel forhåpentligvis ikke så lenge til babyen bestemmer seg for å komme, og da burde ting roe seg litt igjen :) Jordmor mente den eneste kuren var å føde :P (svaret hennes på alle vondter og irritasjoner man har som høygravid :P )

Da hadde ikke legen mer å stille opp med, så da er det blodprøve for å sjekke at jeg ikke har svangerskapskløe... Regner ikke med at jeg har det, men greit at hun sjekker opp :) Så da er det bare å smile pent og håpe på at babyen ikke har tenkt til å drøye alt for lenge med å se verden :)

Au, det så ikke godt ut, er forskjellig man skal slite :( som om det ikke er nok å gå høygravid liksom.. Håper ikke fødselen drøyer så mange ukene for deg :)

Husk å prøve potetmel ;)

Back
Topp