1 uke igjen!

Guria

Elsker forumet
I dag er det 1 uke igjen til vår første samtale med St.Olavs. Er veldig spent på hva de sier.. om hva som skal skje videre. Er litt positiv i forhold til at mange av dere her inne kunne starte opp like etter samtalen, men jeg tør ikke å håpe på det.. Er sykemeldt ut denne uka da, så skal prøve å besøke litt venner i løpet av uken, så tiden går litt fortere [:D]

Guria lykke til, jeg håper at den uken går fort. Det skal bli spendenes å høre når du kommer igang, håper det går fort for deg.[;)]

ORIGINAL: twinanne

Guria lykke til, jeg håper at den uken går fort. Det skal bli spendenes å høre når du kommer igang, håper det går fort for deg.[;)]

Enig[;)]

håper du kommer for igang.
kjenner igjen den vente/spent følelsen ja[:D]

er du syk da? god bedring...[;)]

Jeg er ikke direkte syk.. men da jeg tok hormonprøve mandag for 14 dager siden, traff de en nerve. Etter det har jeg skikkelig verk i armen. Har fått noen piller som er mot betennelse, men de virker ikke (og jeg tror ikke det er betennelse).. Håper det gir seg snart da, er litt ubehagelig å tenke på at det er smerter i armen pga en sprøytespiss..!

Back
Topp