1 uke igjen til termindato!

Skorpion80

Flørter med forumet
*MIA*
Nå er jeg spent på om det skjer noe snart. Føler meg helt ferdig for å si det sånn. Er så lei av kvalme og utslitt kropp. Vært plaget med hyperemesis hele svangerskapet. Jeg sover for det meste av tiden og har mye smerter. Jeg er nesten ikke ute av døra, så dagene blir lange. Gleder meg veldig til å møte lillegutt i magen og kunne være mamma igjen for de to andre barna mine. Svangerskap er ikke skapt for meg.
Gruer meg veldig til fødselen. Nr 2 var styrtfødsel og hun ble født i ambulansen. Det tok bare 45 minutter fra første rie. Spent på hvordan det blir nå. Det er 1 time til sykehuset, så jeg frykter at det blir hjemmefødsel.
Ble litt mye klaging dette her, men godt å få det ut.
Vi har en spennende tid foran oss. Snart har vi en liten baby i armene.

Vet hvordan du har det! Selv om vi er så nærme, så er det liksom så langt unna!
Min nr 2 var også en styrtfødsel på 50 minutter, så jeg er også veldig spennt på hvordan det skal gå. jeg har bare 25 minutter til sykehuset, men er veldig redd for at mannen ikke skal rekke frem i tide!

men heldigvis er det ikke lenge til vi har de små nurkene her :)

Håper du får litt bedre tid denne gangen!

Spennende med bare 1 uke til termin! Det betyr jo at babisen er ute innen 3 uker :)

Jeg er også helt pumpa om dagen :P termin om 5 dager og sååå klar.

I dag kjennes det nesten ut som om jeg er på vei til å bli syk. Håper det er feil...

Det frister ikke å føde i ambulansen igjen. Har litt angst for det. Jeg har hatt en samtale på sykehuset for å høre om igangsetting, men det ville de ikke. Siden jeg hadde født to ganger før uten komplikasjoner, så mente to leger at det var bedre at det skjedde naturlig. De var redd for at det kunne føre til hastekeisersnitt.
Jordmor som jeg går til har hele tiden sagt at de kommer til å sette i gang, så hun ble overrasket over at de sa nei.
Har fått ny time 1 april på sykehuset. Jordmor mente at de ikke ville sende meg hjem hvis det var modent og jeg hadde noen cm åpning. Håper hun har rett. Fødsel nr 2 gikk jeg med 4 cm åpning i tre ukerog var moden.Kanskje ikke så rart det gikk så fort. Vet ikke om modning nå siden hun ikke ville sjekke. Hun ville ikke sette i gang noe.
Håper du holder deg frisk, dragemamma. Slitsomt å bli syk nå rett før fødsel.
Dette blir spennende Bollemor, håper fødselen tar litt lenger tid en sist.
Lykke til begge to med fødsel og med nurkene :-)

Back
Topp