Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så utrolig koselig daPå fredag er jeg 12 uker og ferier dette med nytt undertøy og dfds tur med kjæresten min <3
JaSå utrolig koselig daKjæreste tur er alltid like kos
![]()
Så ille kos <3 Blir nok en kjempe tur tenker jegJahan kjøpte til meg. Måtte opp en størrelse jeg ! Skal kose meg og se om jeg finner noe til lille i kjøbenhavn <3 sist kjæreste tur fridde jeg og han sa ja
vi skal kjøpe ringer å gjøre det offisielt når leiligheten er i boks
![]()
JaSå ille kos <3 Blir nok en kjempe tur tenker jegLenge har du og kjæresten vært sammen da?
Så kos ♥ vi flytter sammen på nyåretSåååå kos da ❤ å så bra det er drømme prinsen vet hvordan det føles14 dager etter jeg traff min man pakket jeg alle tinga mine å flytta 60 MIL for å være med han
) å no er vi gift har hus og unga i lag❤ angrer ikke for at jeg gjor det jeg følte den gangen
))
Jeg å tror ting sjer for en grunnSå kos ♥ vi flytter sammen på nyåretog venter barn 23 juni ♥ fridde på 2 mnd dagen
så vi har 3 mnd og 1 mnd forlovelse 22 desember som kjæresten min blir 27 på ♥ jeg tror ting skjer med mening
![]()
Ikke sant ♥♥ han dro hjem fra jobb pga jeg hadde blødninger og gråtJeg å tror ting sjer for en grunn)) det er vi og sier her hjemme ❤❤