1 uke igjen nå!! <3

snart3?

Forelsket i forumet
Til den magiske uke 12 :p :p

Gratulerer!:) Ikke mye igjen, plutselig så er du 12 uker på vei!:) Jeg syns det var igår at jeg hadde en uke igjen, men her er jeg, i 2.trimester<3

1 uke igjen her og! Skal bli sååå godt og endeli slappe litt mer av :)

Her også! :) Har vi samme termin? Har fått to forskjellige terminer jeg. I flg bv er terminen 26.juni, men i flg den terminsnurra til legen er terminen 25.juni.

herlig :)
har en uke igjen i morgen... og da blir det offisielt...skal skrike stolt ut at jeg endelig er gravid :) :)

Ja jeg har fått termien fra legen 26.juni ja :)

:)

På fredag er jeg 12 uker og ferier dette med nytt undertøy og dfds tur med kjæresten min <3

Så utrolig koselig da :) Kjæreste tur er alltid like kos :)
Ja :D han kjøpte til meg. Måtte opp en størrelse jeg ! Skal kose meg og se om jeg finner noe til lille i kjøbenhavn <3 sist kjæreste tur fridde jeg og han sa ja :D vi skal kjøpe ringer å gjøre det offisielt når leiligheten er i boks :)

Ja :D han kjøpte til meg. Måtte opp en størrelse jeg ! Skal kose meg og se om jeg finner noe til lille i kjøbenhavn <3 sist kjæreste tur fridde jeg og han sa ja :D vi skal kjøpe ringer å gjøre det offisielt når leiligheten er i boks :)
Så ille kos <3 Blir nok en kjempe tur tenker jeg :) Lenge har du og kjæresten vært sammen da?

Så ille kos <3 Blir nok en kjempe tur tenker jeg :) Lenge har du og kjæresten vært sammen da?
Ja :) <3 22. Desember 3 mnd. Men han var min drømmeprins med engang :) og det klaffet :D følte det var riktig å fri da jeg elsker han så mye og vi venter barn :) planlagt litt fremtid sammen :)

Såååå kos da ❤ å så bra det er drømme prinsen vet hvordan det føles :) 14 dager etter jeg traff min man pakket jeg alle tinga mine å flytta 60 MIL for å være med han :)) å no er vi gift har hus og unga i lag❤ angrer ikke for at jeg gjor det jeg følte den gangen :)))

Såååå kos da ❤ å så bra det er drømme prinsen vet hvordan det føles :) 14 dager etter jeg traff min man pakket jeg alle tinga mine å flytta 60 MIL for å være med han :)) å no er vi gift har hus og unga i lag❤ angrer ikke for at jeg gjor det jeg følte den gangen :)))
Så kos ♥ vi flytter sammen på nyåret :D og venter barn 23 juni ♥ fridde på 2 mnd dagen :) så vi har 3 mnd og 1 mnd forlovelse 22 desember som kjæresten min blir 27 på ♥ jeg tror ting skjer med mening :)

Så kos ♥ vi flytter sammen på nyåret :D og venter barn 23 juni ♥ fridde på 2 mnd dagen :) så vi har 3 mnd og 1 mnd forlovelse 22 desember som kjæresten min blir 27 på ♥ jeg tror ting skjer med mening :)
Jeg å tror ting sjer for en grunn :))) det er vi og sier her hjemme ❤❤

❤❤❤❤

Back
Topp