1.trimester er ikke gøy..

Annli

Blir kjent med forumet
Æ vet at vi vente på noe flott, men måtte de uken her gå fort over. Æ e så kvalm. Fungere ikke i det hele tatt. Føles ut som æ vente på omgangssyken straks. I mårra ska æ spandere på mæ sånn reisesykebånd. Håpe det fungere. Det MÅ fungere! Det va dagens sutremelding. Håpe dåkker andre har det bedre :)

Huff, skjønner det ikke er godt å ha det sånn, får håpe det går bedre med et sånn bånd da :) Jeg er bare bittelitt svimmel og nesten ikke kvalm, jeg merker det hvis det er lenge mellom hver gang jeg spiser...

Uff. God bedring til deg :) Håper du snart blir bedre :)

føler med deg :oops:

Æ vet at vi vente på noe flott, men måtte de uken her gå fort over. Æ e så kvalm. Fungere ikke i det hele tatt. Føles ut som æ vente på omgangssyken straks. I mårra ska æ spandere på mæ sånn reisesykebånd. Håpe det fungere. Det MÅ fungere! Det va dagens sutremelding. Håpe dåkker andre har det bedre :)
Er helt enig med deg. Er ikke noe gøy i det hele tatt. Kvalm hele tiden, spyr noen ganger for dagen. Å når en da skal ta vare på ei lita jente å mannen er på havet så blir en knekt :(

Tusen takk for de fine oppmuntringene. Alt som hjelper bare litt er bra. Reisesykebånd skal kjøpes. Tror til og med jeg må kjøpe ingefærkapsler.

Er helt enig med deg. Er ikke noe gøy i det hele tatt. Kvalm hele tiden, spyr noen ganger for dagen. Å når en da skal ta vare på ei lita jente å mannen er på havet så blir en knekt :(

Føler med deg. Synes du er veldig flink :)

Back
Topp