1 time

Pivi

Elsker forumet
Sovet èn hel time til nå!! [:o]  Off, denne dagen blir ikke så aktiv nei er jeg redd...

huff, det var ikke mye pivi.. håper du får slappa godt av i dag da, å kanskje kan ta deg et par lurer innimellom i dag!![:)]

Ja det må jeg få til! Skal til jordmor halv elleve, så etter det blir det sofaen[;)]  Gleder meg til å høre hjertelyden igjen

Uff da ! Det var ikke mye ! Er det bekkenet som krangler med deg ? Lykke til hos jordmor ! Det er alltid så godt å høre hjertelyden
Jeg blir like rørt hver gang jeg ...
Er det forresten nå til mandag at du skal på UL ??

Har ingen problemer i svangerskapet, bank i bordet!!  Så jeg aner ikke hvorfor jeg sover så lite... Jeg grubler og planlegger mye dah... Og er i tillegg begynt å bli veldig spent... Mulig det er grunnen.. Og så har jeg skikkelig rastløse bein...Jaja, satser på en bedre natt i natt[;)]

Mandag er UL ja! Gleder meg sinnsykt!

Var hos JM i dag.. Gullet ligger med hodet ned, og har en hjertefrekvens på 160. Symfysemålet mitt er relativt høyt da; 31 cm i uke 31+3. Kanskje jeg har termin tidligere??[:D]

ORIGINAL: Pivi

Har ingen problemer i svangerskapet, bank i bordet!!  Så jeg aner ikke hvorfor jeg sover så lite... Jeg grubler og planlegger mye dah... Og er i tillegg begynt å bli veldig spent... Mulig det er grunnen.. Og så har jeg skikkelig rastløse bein...Jaja, satser på en bedre natt i natt[;)]

Mandag er UL ja! Gleder meg sinnsykt!

Var hos JM i dag.. Gullet ligger med hodet ned, og har en hjertefrekvens på 160. Symfysemålet mitt er relativt høyt da; 31 cm i uke 31+3. Kanskje jeg har termin tidligere??[:D]

Huff, ikke noe artig å gå rundt med for lite søvn på øye altså..[8|] Viktig at du legger deg nedpå med en gang du blir trøtt, uansett når det er på døgnet...

Håper du sover myyye bedre i natt!!

Hadde vært deilig om terminen din var tidligere enn antatt da?[:D]

ORIGINAL: tinejento

Huff, ikke noe artig å gå rundt med for lite søvn på øye altså..[8|] Viktig at du legger deg nedpå med en gang du blir trøtt, uansett når det er på døgnet...

Håper du sover myyye bedre i natt!!
[:D]

signerer!

Ble en halvtime nå, men det gjorde seg det altså

Back
Topp