1 time og 40 minutter igjen :-)

Det er vel egentlig så godt som avgjort nå, med mindre man legger inn noe virus eller noe som gjør at alle de andre gruppene poster hos oss;)
 
Det er vel egentlig så godt som avgjort nå, med mindre man legger inn noe virus eller noe som gjør at alle de andre gruppene poster hos oss;)
Den ideen var ikke dum! Ordne noe slik til.neste onsdag? :p

BVforum via HTC
 
Den ideen var ikke dum! Ordne noe slik til.neste onsdag? :p

BVforum via HTC
Hadde jeg bare vært så smart;) Nå er jeg jo blitt graviddum i tillegg, så jeg greier vel snart ikke å åpne en nettside uten hjelp engang;)
 
Da venter vi i spenning til neste onsdag;) Kjenner jeg må prøve å føde litt neste onsdag så kanskje vi får litt action her inne.. Kan alltids reklamere på FB om at det er livefødsel på BV, og inne på de andre termingruppene, så får vi sanket litt ekstra folk;) oooooo.. god plan;)
 
Det høres ut som en super plan! I går fikk jeg beskjed om å kjøpe meg hoppetau, så kanskje vi kan prøve å hoppe de ut? :p venter gjerne til neste helg om du lover live-verping på onsdag. :D

BVforum via HTC
 
Det høres ut som en super plan! I går fikk jeg beskjed om å kjøpe meg hoppetau, så kanskje vi kan prøve å hoppe de ut? :p venter gjerne til neste helg om du lover live-verping på onsdag. :D

BVforum via HTC
Haha.. Ja, det hadde jo ikke vært noe mindre enn genialt;) Tror ikke bekkenet mitt har så lyst til å hoppe, men tenkte å invitere svogeren min til å komme hit og lage sterk curry også hoppe til sengs med mannen når de har dratt;) Det MÅ jo bare føre til fødsel.... (... eller halsbrann;))
 
Kan være fare for begge deler, men da er det i så fall verdt litt halsbrann. :p

BVforum via HTC
 
Kan være fare for begge deler, men da er det i så fall verdt litt halsbrann. :p

BVforum via HTC
Det tenkte jeg sist vi lå sammen.. At det var verdt å få litt vondt i bekkenet og sånt for, bare det førte til litt modning.. Men jeg fikk ikke så mye som en kynner engang.. Sov bare skikkelig dårlig fordi jeg ble så våken av det.. Så nå har det vært bråstopp en stund;) Men må vel kjøre på minst en gang til før fødsel, for etterpå kan det bli leeeeeenge til neste gang, og da blir han så grinete;)
 
*knis* det er vel stort sett når man vil ha kynnere og plagsomme vondter at de glimter med sitt fravær. Sånn er det her, hver gang jeg får en antydning til optimistisk tanke om at det snart skjer noe, så blir det brått stille. :p pussig, det der.

BVforum via HTC
 
*knis* det er vel stort sett når man vil ha kynnere og plagsomme vondter at de glimter med sitt fravær. Sånn er det her, hver gang jeg får en antydning til optimistisk tanke om at det snart skjer noe, så blir det brått stille. :p pussig, det der.

BVforum via HTC
Høres kjent ut;) Men hun kommer når hun kommer;) Tenker som så at det er jo uansett under 4 uker igjen ettersom jeg blir igangsatt uke 41 om hun ikke er kommet til da:) Og før den tid har jeg så mye å gjøre, at det gjør ikke noe å vente litt til:) Kommer hun rundt termin er jeg strålende fornøyd=)

(men spør meg igjen om et par timer så har jeg plutselig sett en baby eller tenkt på hvordan det skal bli å få holde henne, også er jeg maks utålmodig igjen;) skal si det svinger;))
 
Jeg lurer faktisk på om det er mulighet for å endre konkurransen litt til neste onsdag... jeg hadde ikke regnet med at 3 grupper skulle bli så "store".
 
Jeg lurer faktisk på om det er mulighet for å endre konkurransen litt til neste onsdag... jeg hadde ikke regnet med at 3 grupper skulle bli så "store".
Det har vi ingenting imot;) For jeg har egentlig ikke tid til å føde;)
 
Back
Topp