1 Svangerskapskontroll!

Cameleon

Gift med forumet
Noen som har bestilt seg time?

Jeg har time om 6 uker.. da er jeg ca 10-11 uker på vei!
Gleder meg!

har time på sykehus neste onsdag

Det er sikkert litt lurt å bestille time noen uker før de 12 ukene, da legene som regel har litt ventetid... [8|][:D]

Så jeg kommer sikkert til å bestille om noen uker.

Ja, spesielt nå i ferietiden er det litt ventetid..!
Om 6 uker var det tidligste jeg kunne få hos min lege!
Men det passet jo egentlig bra!

Bestilte bare når jeg var innom idag likevell! [:D]
Legen min er iallefall fullbooket frem til hun har ferie, og jeg har time  dagen etter hun begynner på igjen på jobb!

Får henvisning til tidlig UL også etter første kontrollen! Siden jeg skal følges opp litt ekstra! Såå, jeg gleder meg til August! [:D]

Er det eg og blir :) Fulgt ekstra opp :) Skal inn til legen 3 ganger før eg er 12 uker på vei :) 16 ganger tilsammen på 40 uker :D

Var hos legen i går og fikk sm.. Så han satte meg opp på den første timen da 17 august [:)] Men skal på ul 28 juni [:D]

ORIGINAL: Linda*egentlig30*29

Var hos legen i går og fikk sm.. Så han satte meg opp på den første timen da 17 august [:)] Men skal på ul 28 juni [:D]

Hva er sm?[8D] Regner ikke med du fikk ul 28 JUNI, men JULI[;)] Har du hatt mye problemer før, siden du fikk tidlig ul? Eller er det privat ti kari utne? (tenker siden hun jobber både på sykehuset og privat). Hvor mange uker er du på vei når du skal?

Det skal også sies at jeg fikk timen av legen siden jeg allerede var innom for sm (sykemelding)
Men jeg hadde nok bestilt meg time før 12 uker likevell jeg da.. siden jeg har mistet før, og skal på tidlig ul i uke 11 eller 12..

ORIGINAL: krystall

Har ikke bestilt no time enda, tenkte og vente til jeg er ca 11-12 uker

Me too [:D]

Back
Topp