1. svangerskapskontroll unnagjort

B.L.

Betatt av forumet
Ja, da har jeg også vært på kontroll og det føles helt rart å sitter her med ett helsekort igjen. Føles mer virkelig nå som jeg har pratet ordentlig med noen om at jeg faktisk er gravid. Er superfornøyd med jordmoren min, og er så glad for at jeg fikk henne denne gangen også. Vi pratet litt om jobb og heldigvis vet hun hvordan jobbhverdagen min kan være, så hun tilbød uoppfordret å ordne med svangerskapspenger til meg den dagen jeg ønsker det. Håper jo å jobbe så mye som mulig og så lenge som mulig, men godt å vite at jeg kan få svangerskapspenger istedet for sykemelding om jeg vil jobbe litt redusert etterhvert. Også ble det endelig sendt inn søknad til oul, så kanskje jeg også får en dato å glede meg til snart :) Blir ikke så lenge å vente da heldigvis, er 13+3 nå.

Også har vi nå fortalt nærmeste familie at jeg er gravid. De fleste ble såpass overrasket at jeg måtte forsikre dem både 2 og 3 ganger om at det faktisk er sant :p

Hihihi! Ja, jeg ER faktisk gravid... haha.

Vi har ikke sagt det til nærmeste familie vi heller. Utenom svigers da. Men mine foreldre og brødre vet ikke noe.

Så bra at du har en så flott jordmor!! Jeg har ikke engang møtt fastlegen min før, så er litt spent. Men må kanskje få somla meg til å få bestilt en time snart.

Hehe, ja de så jo bare dumt på meg :D Etterfulgt av ett "Hæ?" Burde virkelig hatt kameraet klart!

Back
Topp