1.svangerskapskontroll unnagjort (uke 6+6)

kosemor

Glad i forumet
hvert på første svangerskapskontroll idag,skal tilbake om 5 uker (uke 12+2).

Siden jeg har hatt et svangerskap med alvorlig (svangerskapsforgiftning) preklamsi og et svangerskap med bare en tom fostersekk å finne i uke 15 ca, så skal jeg ha tett oppfølging.
Så legen har bestilt "haste" time til ul for å få bekreftet at det er et foster der ( skal også da ha opplæring i å sette sprøyter i magen på meg selv daglig.

Startet på Albyl-e for å forebygge risikoen for blodpropp..

Føler jeg blir tatt litt mer på alvor denne gangen

Så bra at du blir tatt på alvor :) så håper jeg at du får ett kjempefint svangerskap uten komplikasjoner :D

Lykke til på første ul, denne gangen skal det bare være positive svar å få;)

Er det fragmin du skal bruke?
Jeg har brukt de daglig i de to forrige svangerskapene siden jeg har hatt blodpropp, og begynner på de igjen til onsdag etter legetimen:)

Så bra du føler deg ivaretatt, og at du får er fint svangerskap :-)

Godt å høre at du blir tatt godt vare på :) masse lykke til på ultralyd, blir spennende;)

Jeg får oxo tett oppfølging :) går på albyl e tabletter og klexane sprøyter :) skal på tidlig ul til onsdag. Her får jeg det Pga Emilie kom i uke 29, kraftig svk forgiftning og morkake svikt... Godt og bli flukt opp <3 lykketil videre :)

oooooohhhhh, første kontroll unnagjort allerede!!! ;) godt! Flott du får tidlig ul. ;) Det skal nok gå bra denne gangen skal du se ;)

Jeg får oxo tett oppfølging :) går på albyl e tabletter og klexane sprøyter :) skal på tidlig ul til onsdag. Her får jeg det Pga Emilie kom i uke 29, kraftig svk forgiftning og morkake svikt... Godt og bli flukt opp <3 lykketil videre :)

vi har ganske lik historie vi da, jeg fikk i uke 28,, så blir lik oppfølging på oss

Har du flere små barn eller ? Emilie er vår første levende fødte som det står så fint i papirene våre( har 9 sa/ma tilsammen) Så nå håper vi at vi slipper flere!

xXx for at spirene våre holder seg i magen til minimum uke 34 nå da <3 Da får en bare en uke på intesiven og så får en dra hjem <3 Da er det bare spise trening og er sååå deilig å bli litt kjent med barnet føre du tar det med hjem :) Så vi hadde jo en fordel der :P At vi kjente babyene føre vi tok de med hjem :P

Har du flere små barn eller ? Emilie er vår første levende fødte som det står så fint i papirene våre( har 9 sa/ma tilsammen) Så nå håper vi at vi slipper flere!

xXx for at spirene våre holder seg i magen til minimum uke 34 nå da <3 Da får en bare en uke på intesiven og så får en dra hjem <3 Da er det bare spise trening og er sååå deilig å bli litt kjent med barnet føre du tar det med hjem :) Så vi hadde jo en fordel der :p At vi kjente babyene føre vi tok de med hjem :p
har bare ei som blir 4 nå i april, hadde et svangerskap som gikk galt julen 2011

har bare ei som blir 4 nå i april, hadde et svangerskap som gikk galt julen 2011

Så moro med ei som er 4 og da er i den alderen at å hjelpe til er toppers <3 her gruer jeg meg litt, for Emilie er bare 2, nesten 3 når lille kommer :O Og siden vi fortsatt må korrigere Emilie pga ting hun henger etter i (vekt, lengde og kordinasjon) Så er hun da egentlig bare 2,5 når lille kommer :(

Back
Topp