1 stk slimpropp er borte :-)

Mamarazi

Blir kjent med forumet
Noe er i gjære...å det liker jeg :-)

Slimproppen kom ut med litt blod i, nu i natt...hadde masse kynnere med drag i, men ingenting regelmessig.
Ringte jordmora i formiddag, å fikk komme innom for en liten titt.
(Hadde rask fødsel sist og har nå lang vei til føden)

Har åpning på 1-2 cm...så nå er d bare å vente på rieaktivitet. Jordmor sa d kunne smelle av når som helst, men siden dette er nr 3 jeg venter, så kunne ting stoppe opp og ta tid.
Var et eller annet med at nr 3 ofte kunne være noen luringer.
Siden jeg ikke har sovet stort i natt, har jeg sovet i hele e.m og nu er jeg oppspilt som få....kjenner jeg får lyst å gjøre alt på en gang, for å provosere frem kynnere/rie...

Slimproppen kom ut med litt blod i, nu i natt...hadde masse kynnere med drag i, men ingenting regelmessig.

Har åpning på 1-2 cm...så nå er d bare å vente på rieaktivitet. Jordmor sa d kunne smelle av når som helst, men siden dette er nr 3 jeg venter, så kunne ting stoppe opp og ta tid.
Siden jeg ikke har sovet stort i natt, har jeg sovet i hele e.m og nu er jeg oppspilt som få....kjenner jeg får lyst å gjøre alt på en gang, for å provosere frem kynnere/rie...
Såååå spennende !!!!! Masse masse lykke til ;-)

Hihi ja vi er nok flere her som kan skrive under på at nr tre er en skikkelig luring!!!!:D Håper det er ting på gang og at du ikke må vente så lenge:)

Venter nr 3 4. August:)

fikk akkurat samme beskjed som deg i dag. har 2 cm åpning, hode festa og ligger tett innafor bekkenkanten, så d kan skje når som helst.... spent!!!! når har du termin? min nr 3 og... har termin 8. men har kommet før med de to andre...

fikk akkurat samme beskjed som deg i dag. har 2 cm åpning, hode festa og ligger tett innafor bekkenkanten, så d kan skje når som helst.... spent!!!! når har du termin? min nr 3 og... har termin 8. men har kommet før med de to andre...

veldig spennende ja :-)
Har termin den 16`ende..så alt før er en bonus :)
Fikk nr 1 til termin, Nr 2 kom 1 uke før termin....så er veldig spent på denna karen :)

Enn ellers kjenner du mer kynnere/ nedpress enn ellers?
Natt til i dag var det full aktivitet nedi "hønsehuset" ellers i dag har det jaggu meg blitt stillstand.
Håper bare jeg slipper å gå slik veldig lenge..

Ønsker deg masse lykke til :)

Lykke til, spennende å se når lille kommer :)

veldig spennende ja :)
Har termin den 16`ende..så alt før er en bonus :)
Fikk nr 1 til termin, Nr 2 kom 1 uke før termin....så er veldig spent på denna karen :)

Enn ellers kjenner du mer kynnere/ nedpress enn ellers?
Natt til i dag var det full aktivitet nedi "hønsehuset" ellers i dag har det jaggu meg blitt stillstand.
Håper bare jeg slipper å gå slik veldig lenge..

Ønsker deg masse lykke til :)

jo kjenner mye mer nedpress nå. og det sa jm ikke var rart, da hode lå sååå langt ned. Så ja er litt liv i " hønsehuset " (hehe). har en del mer kynnere ja. og noen kjenner jeg er godt med tak i. men vet jo at de har god nytte for seg, men har 1,5 time til sykehuset, så håper ikke på å være for moden når d starter. jm så forresten, at om vannet gikk, måtte vi ta på tur til føden med en gang, da hodet lå helt klart i bekkenet, så da ville d gå fort.... har hatt raske fødsler før, så er spent....

masse lykke til til deg og. :thumleft

Back
Topp