1 stk NERVØS mitsukai...

KnottenPloppiOgPellePropell

Gift med forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
For idag er dagen jeg skal ha muntlig "eksamen" på skolen i 30 min. Og hver eneste gang går det like dårlig..

Jeg kan alt jeg skal si, jeg har powerpoint og hjelpe ark. Jeg prøver å tenke at det går fint, og at jeg må bare puste. Men HVER eneste gang jeg skal dette (hatt det 2 ganger i året siden 1 klasse vgs) ender det opp med at jeg mister helt kontrollen over megselv. Hver eneste gang får jeg blackout, panikkanfall og noen ganger går jeg rett i gulvet..

Har dere noen forslag til hvordan jeg i det hele tatt skal komme meg gjennom fremføringen? Som sagt, jeg prøver å tenke positivt, men ender alltid opp med at jeg mister kontrollen over meg selv..

Jeg har prøvd å nekte, men det nytter tydligvis ikke når jeg har fått sånn en overpositiv lærer ... Han er SIKKER på at jeg bare overdriver når jeg forteller hvordan det har endt de andre gangene.. Men nå får han vel se det med sine egne øyne regner jeg med ;P

Masse lykke til! Dette går så fint atte [:D][:D]

Jeg har faktisk lest at det er noe i bananen som virker mot nervøsitet, google råd mot nervøsitet[:)]

Jeg vet akkurat hvordan du har det![&:]
Tror at jeg skal snakke med en rådgiver eller noe jeg, for det er så dumt at jeg får dårlige karakterer på muntlige fremføringer pga av den skrekken.. Glemmer absolutt alt! Men hadde det vært skriftlig derimot, så hadde jeg kunne skrevet alt ned!

si i fra om at du er nervøs ! på min muntlig så glemte jeg navnet mitt.. hehe.. så da tok vi en pause, jeg fikk ett glass vann og vi prata litt løst og fast .. jeg fikk B [:D]

Tusen takk alle sammen :O

Håper jeg overlever xD

Er 1 time til jeg skal inn (bor rett ved skolen da), og allerede sitter jeg her og skjelver som bare det, og har problemer med å puste... Så dette virker lovende! Eeeeh nei...

I can see were this is going... [&:]

Før du går inn tar du deg en KNALLGOD røyk , puster dypt inn og forestille deg lærerene nakne [8D] hihi

Det går nok bra skal du se , du klare nok detta [:D][:D]

Eller bare tenk på RK så går det fint [:D]

ORIGINAL: Krristy

Før du går inn tar du deg en KNALLGOD røyk , puster dypt inn og forestille deg lærerene nakne [8D] hihi

Hahha thats just growse :P Kanskje eg ska spør om å få bytta ut den eine leraren me den nye naturfagleraren :D Så kan eg heller forestilla meg det [;)][:D]

Sko gjerna hatt RK me meg ja.. E møkje flinkare te å snakka når han e der :P

ORIGINAL: Mitsukai

Hahha thats just growse :P Kanskje eg ska spør om å få bytta ut den eine leraren me den nye naturfagleraren :D Så kan eg heller forestilla meg det [;)][:D]

Hihi ta å hent han i bhg og sei at han må være der inne for han er heiagjengen din [:D][:D][:D] haha

Heheh uff...

Ganske ironisk at det jeg skal presentere er en brosjyre jeg har laget om psykisk helse. Og temaet der er angst.. Blandt annet sosial fobi og presentasjonsangst, og hva du kan gjøre hvis du sliter med det...

Veldig bra og presentere noe som ikke fungerer på deg selv engang.... [:D]

Hihi ta å hent han i bhg og sei at han må være der inne for han er heiagjengen din [:D][:D][:D] haha

Men han har jo kvilen sin på denna tiå :O:P

Heheh uff...

Ganske ironisk at det jeg skal presentere er en brosjyre jeg har laget om psykisk helse. Og temaet der er angst.. Blandt annet sosial fobi og presentasjonsangst, og hva du kan gjøre hvis du sliter med det...

hihi då står du der bare helt rolig og sier ingenting i 5-10 min så sier du etterpå: Og sånt er det presentasjonsangst, sosial fobi fungerer, takk for meg [8D]

Heheh uff...

hihi då står du der bare helt rolig og sier ingenting i 5-10 min så sier du etterpå: Og sånt er det presentasjonsangst, sosial fobi fungerer, takk for meg [8D]
hihi då står du der bare helt rolig og sier ingenting i 5-10 min så sier du etterpå: Og sånt er det presentasjonsangst, sosial fobi fungerer, takk for meg

Hahahhah jaaa thats a good idea [:D]

Krristy!

Kan ikke bare du bli med da [:D] You can be my cheerleader [:D]

Så kan vi sette lærerene i en krok bak et forheng så går alt så fint så

Det kunne eg , tar meg jo bare 5 min å gå bort[8D]
Men desverre så får eg ikkje lov av M å gå noen plass pga muskelblødningen [8D]
Så eg er sengeliggende[:'(]

Hahahha da var "presentasjonen" overstått...

Kan ikke si jeg kom så langt å ha presentasjonen da :P Hadde manna meg sååå opp og var skulle bare gå gjennom stoffet en ekstra gang før jeg var klar. Men skjedde det? Neeeeeeida! Når jeg kom måtte jeg inn med en gang for hun som var før meg ikke hadde dukka opp.

Da raste alt sammen, og jeg fikk et skikkelig panikkanfall når jeg kom inn til lærerene... :P Skalv og hyperventilerte og tårene fløy til alle kanter, så jeg ble sendt hjem igjen med et filmkamera sånn at jeg kunne filme megselv mens jeg hadde presentasjonen foran RK hjemme [:D]

Nå gruer jeg meg bare til å møte læreren og han andre på mandag [&:][:D]

Back
Topp