1 stk hysterisk gravid dame..

Embla79

Flørter med forumet

Herregud... Blir litt lei av meg selv av og til
Hadde nå gått laang tid siden jeg har hørt hjertelyden, og da ble det krise i heimen vet dere...
Stakkars gubbe sier bare jeg... "sikkert død nå" og "vi MÅ bestille ultralyd"...
Men i går kveld, så fant jeg den... Djjjjjises... Skulle tro jeg ble kvitt 100 kg...
gubben er nok iallefall fornøyd, da han får fred en stund..
Skummelt med det der doppler greiene altså.. Blir jo litt bekymret når man ikke finner noe...

Men nå er jeg 1 stk GLAD gravid

He he he. Så koselig for dere da. Det er ikke noe gøy å ikke høre noe. Jeg blir hysterisk om jeg ikke kjennet bevegelse! Da skal jeg vekke henne og dytte borti rumpe og ben for å få en reaksjon. 

der har du grunnen til at jeg ikke har doppler selv :P

LilleLure skrev:
He he he. Så koselig for dere da. Det er ikke noe gøy å ikke høre noe. Jeg blir hysterisk om jeg ikke kjennet bevegelse! Da skal jeg vekke henne og dytte borti rumpe og ben for å få en reaksjon. 

Kan sååå forstå den altså

huzky skrev:

Off, ja.....
Kjøpte denne da jeg ventet nr 2...
Men var aldri hysterisk da... Men nå... Djjjiiises...

Kan du finne hjertelyden så tidlig? Da jeg var på svangerskapskontroll i uke 11 sa legen at det var litt for tidlig å prøve å finne hjertelyden, og hvis jeg hadde hørt noe hjemme var det sannsynligvis bare mine egne blodkar eller noe...

Mamma2012 skrev:
Kan du finne hjertelyden så tidlig? Da jeg var på svangerskapskontroll i uke 11 sa legen at det var litt for tidlig å prøve å finne hjertelyden, og hvis jeg hadde hørt noe hjemme var det sannsynligvis bare mine egne blodkar eller noe...

Neida, fant den tidligere også  

I går lå den på ca 177 slag i min 

Hvor kan man få tak i en slik Doppler ? :-) 

Vi vil gjerne kunne høre hjertelyden hjemme :-P

huzky skrev:

Samme her....veit at jeg, eller spesielt mannen, ville blitt hysterisk, og gidder ikke den unødvendige påkjenningen :-)

Back
Topp