1.September

Endelig «vår» måned ja! [emoji1319][emoji4]

Det har jo allerede kommet noen søte små «september» barn her inne, men nå følger vi andre på som perler på en snor [emoji6]

Ser så frem til onsdag og igangsetting! Håper det går fort og greit og at jeg har lillebror hos meg på onsdag [emoji28][emoji170]
 
Veldig godt å endelig komme til september [emoji1] Termin på torsdag, håper jeg slipper å gå mye over...
 
Termin i morgen, og ingen tegn til baby. Blir nok overtid her [emoji21]
 
Endelig «vår» måned ja! [emoji1319][emoji4]

Det har jo allerede kommet noen søte små «september» barn her inne, men nå følger vi andre på som perler på en snor [emoji6]

Ser så frem til onsdag og igangsetting! Håper det går fort og greit og at jeg har lillebror hos meg på onsdag [emoji28][emoji170]

Ikke mange dagene igjen til onsdag! Det blir koselig :)
 
Veldig godt å endelig komme til september [emoji1] Termin på torsdag, håper jeg slipper å gå mye over...

Mye kan skje frem til torsdag! :)

Jeg fikk første meldingen i dag med spørsmål om babyen har kommet. Har termin 21/9:p
 
Ja, endelig :)

Termin neste fredag, men har mest troa på litt overtid.
 
Kjedelig med overtid....noen tegn på at det starter snart?

Har hatt mye menssmerter den siste uka, og de har tatt seg veldig opp i dag. Kommer som regel ikke før utpå dagen, men nå er de vondere, og våkna med dem. Vet ikke om dette er et tegn da, men har sovet kjempe dårlig i månedsvis, og nå sover jeg plutselig 9-10 timer per natt.. håper det er et tegn på at ting skjer snart [emoji28]
 
Termin på fredag:hello2 Har hatt en del vondt i korsryggen og har hatt milde menssmerter 2 netter på rad, håper det er et tegn på at han kommer ganske snart:D
 
Ikke mange dagene igjen til onsdag! Det blir koselig :)

Nei, det er ikke mange dagene igjen [emoji4]
Bare veldig spent på hvor lang tid ting tar når de skal sette i gang. Hører jo om andre som holder det gående i flere dager [emoji849] De andre fødslene mine har startet med vannavgang, så har liksom levd i håpet om at det skal skje før onsdag [emoji38] så jeg fortsetter å krysse fingrene frem til onsdag [emoji6]
 
Masse lykke til alle sammen [emoji5] Jenta mi blir 3 uker på onsdag og har egentlig termin på tirs [emoji173]️
 
Woho! Selvom jeg håper hun holder seg inne til termin (18.sep) [emoji16]
 
Nei, det er ikke mange dagene igjen [emoji4]
Bare veldig spent på hvor lang tid ting tar når de skal sette i gang. Hører jo om andre som holder det gående i flere dager [emoji849] De andre fødslene mine har startet med vannavgang, så har liksom levd i håpet om at det skal skje før onsdag [emoji38] så jeg fortsetter å krysse fingrene frem til onsdag [emoji6]
Gikk veldig fort når jeg ble satt igang så trenger ikke å ta lang tid. Lykke til på onsdag:)
 
Termin 18. Kan gjerne komme litt før, evt et par dager etter, men håper selvfølgelig ikke på igangsetting 29.9. Da tror jeg vi får en oktoberbaby, og det vil jeg helst slippe :rolleyes:
 
Gikk veldig fort når jeg ble satt igang så trenger ikke å ta lang tid. Lykke til på onsdag:)

Det er godt å høre at det kan gå fort og [emoji4]

Tusen takk [emoji5]
 
2 september nå! Heia oss!
 
Hei [emoji847] ble ikke noe augustbaby så her er jeg hos dere september mammaene. Hadde termin 21.8. Kort oppsumering: fikk innsatt ballong på torsdag morgen og sendt hjem ( ved en feiltskelse) for så å bli oppringt noen timer senere og bedt om å komme for å bli innlagt. Riene varte i noen timer for så å gi seg :-( Hadde ballong i 36 timer så tok de den ut. Ga dessverre ikke så mye effekt- etter stripping og ballong hadde jeg åpning på 1 finger.
De gjør ikke noe videre hvis det er kveld allerede.
Så begynte med cytotec på formiddagen. Etter 3 piller er det fortsatt ingen fremgang. De gjør ikke noe mer på kvelden så pause til i morgen før vi fortsetter med dem. Har hatt helt forferdelige sammentrekninger de siste timene.
Er litt sliten og sykehus lei :-(
Btw, ungen er i seteleie og jeg har noe som heter enhjøring livmor- unicournate uterus.
Sorry for litt lang post (shy) [emoji85]
 
Back
Topp