1 søndag i advent

Snickers

Gift med forumet
Vi vil ønske alle dere flottiser med febbiser en nydelig 1 søndag i advent! Vi håper dere får kost dere, uansett hva dere måtte finne på!
Kansje noen drar ut for å se sin by`s julegran bli tent? Det skal vi----er planen----men været er IKKE bra at the moment! Men, vi håper!

Ha en flotters 1 søndag i advent, alle sammen! KLEM! emoticon emoticon

 
snilleste, godeste Snickers! :)

håper været letter og at dere får sett på julegrans tenninga! :) og at dere ellers får en super 1. søndag i advent :)
 her har formiddagen gått til rydding, rydding og mere rydding :P skal nå vaske gulvene og gå igang med vasking av bad og gang :) får besøk kl. 14, så er det middag hos P sin pappa (aner ikke når)...så skal vi få til en tur til mamma å pappa, så jeg kan få gjort ferdig to bilder jeg maler til to av P sine gudmødre
 
Jeg hadde planer om at vi skulle se tenning av julegranen i ettermiddag jeg, men her blåser det noe helt syktsykt, så det er ikke sikkert at det blir noe tenning i dag alikevel. 
Det er snakk om at alle blir oppfordret til å holde seg inne nemlig... SÅ mye blåser det her, off!

Ellers så skjer det ikke så mye. Vi må rydde litt og sånn småpjusk, finne frem julepynt fra loftet, henge opp pakkene på kalenderene som ligger på loftet og sånn. 
 
Vi skal ned å se på julegran tenninga ja!  Farmor og farfar min bor i leilighet rett ved torget så vi har fulle oversikten fra 4. etasje!  Tar med dressen til jenta så får vi se om vi går ned en tur... Men så skal vi spise ribbe først da!! mmMMmMm gleder meg! 


Ha en fin 1.søndag i advent du også Snickers, og alle dere andre! 
 
Tusen takk!!!!Her har det vært em super dag med greit nok vær og ikke minst....5 cm nysnø!!! Årets første :))))
Og så har naboen tent sitt blinkende juletre i dag.....til ville gledeshyl i stua vår......
Og så var vi på skattejakt i boden og fant staker og stjerner....og han teller lyspærer på staken og er storfornøyd :)))

Herlige snuppeluppen <3
 
Back
Topp