1. søndag i advent

Prinsessa i tårnet

Elsker forumet

Tenk på søndag er det 1. søndag i advent. Jeg gleder meg til å henge opp adventsstjerna og finne frem adventsstaken. Kanskje jeg må finne frem røkelsen også, for riktig å komme i stemning. Har vært å kjøpt en nydelig liten lampe til Frida som jeg skal henge i vinduet hennes på rommet. Formet som et rødt hjerte. Tradisjoner er viktig og jeg håper vi klare å skape noen fine for lille Frida.[:)]

Ja,det er helt sprøtt! Føler ikke det er lenge siden jeg satt med julegavene å sa at "nå er det et helt år til neste gang"![:-][:)] Jøss,så fort det går altså![;)]
Opp med jule/adventspynten i helga. Det blir koselig altså! Gleder meg som en unge!!![:D]
Elsker hele desember måned!! En deilig og spennende tid,nyter hver eneste dag![;)]
Synd det går så fort...[:)]

Det er viktig med tradisjoner, men det er også viktig å lage noen egne, sånn som du gjør nå. Vi skal feire jul sammen for første gang (han er vestlending og jeg er østlending så vi har vært hver for oss i julen tidligere), så jeg har planer om å innføre litt nytt og videreføre litt gammelt hjemmefra. Har kjøpt julegardiner som ligger ferdig strøket, klare til å henges opp. Skal finne frem julestjerne og utebelysning i kveld. Koselig!![:)]

Ja det er utrolig hvor fort tiden går. Gleder meg masse til søndag. Skal til byen å overvære julegate åpningen. Skulle bare ønske det hadde vært snø i tillegg så stemningen hadde vært på topp.

ja, det er koselig med jul, dere!! [:D]

Helt enig, det er koselig med jul. Det blir ekstra koselig i år, nå som Frida er sammens med oss. Hennes aller første jul.... *snufs* blir litt rørt.

det er morsomt å se hvordan de små reagerer på alt sammen... dattera de er på samme alder som mi var i fjor jul..og hu syntes det var helt stas...selv om det var broren som absolutt skulle åpne pakkene hennes...hehe [:D]

jeg har også satt klar all pynten,skal henge den opp lørdag kveld jeg... ååh,gleder meg!!
åsså er det så spesielt for dette blir min første jul som mamma
er hvertfall ganske sikkker på at hun er ute til da...

Det må iallfall være ekstra spennende for deg,ja,Cecci85!![:)] Ubeskrivelig herlig følelse det må være! Ønsker deg lykke til![;)]

ORIGINAL: Cecci85

jeg har også satt klar all pynten,skal henge den opp lørdag kveld jeg... ååh,gleder meg!!
åsså er det så spesielt for dette blir min første jul som mamma[:D]
er hvertfall ganske sikkker på at hun er ute til da...

Du får den beste julegaven!

Gled deg til hun blir litt større og forstår litt mer. For hvert år nå blir julen mer og mer spesiell. Da får vi se og oppleve den gjennom våre barns øyne.

Haha..Eg trudde det var lørdag i går kveld, så eg satte fram litt pynt, og hengte opp stjerne i stuevindu og ei på kjøkkenet. Litt tidleg i år [;)]

ja tenk.. tiden har sannelig gått fort[:D]
har pyntet med lilla duker og hengt opp sjernen og satta frem adventstakene, så nå er de klare til i morgen.
så er det jeg som har jenta mi denne helgen, så i morgen har jeg lovet henne at det er hun som skal få lov til å tenne på det første lyset. det gleder hun seg kjempemasse til.
så skal vi lese advents verset.. flere som gjør det?

Jeg vil ha snnnøøøøøøøø!!!

jeg også vil ha snøøøøøøøøøøøø!!
masse snø!![:D]

Back
Topp