1. søndag i advendt idag....

Sandbakk

Juni12s Moroklump :)
VIP
og energien er borte.... :(
Jeg har vertfall fått laget til advendtstaken,så vi får jo tent det første lyset.
Satser på ett aldri så lite energihopp om litt,så jeg får opp advendtstakene i vinduene vertfall. :)
Bare jeg som henger etter eller?

Nei det er nok ikke bare du! Fikk akkurat ordna adventsstaken tidsnok så vi fikk tent det første lyset til frokosten i dag!:) Adventslysene i vinduene har jeg ikke funnet fram enda, men skal få gjordt det i løpet av dagen!
Her daler det ned herlig adventssnø, myke store snøflak! Skikkelig koselig!
Fikk litt energi bare av det! :P

He he. Kjenner meg igjen. Her er foreløpig alt i esker enda så får rote det frem etterpå.

Her er hele huset julepyntet. Var ferdig med deg på torsdag;) sånn er det å være sjukemeldt :D

Her ble alt ferdig på fredag..Røde gardiner og duker, og adventstjerner i vinduene:) Og ikke minst: Kongerøkelse!! Da lukter det jul i hele huset:) Elsker førjulstiden! Både rart og veldig koselig og tenke på at vi kommer til å ha en liten krabat sammen med oss neste jul! <3

Jeg har fått opp lysene i vinduet og ordnet en enkel adventsstake, slik at vi fikk tent det første lyset i dag. Ellers venter jeg med videre pynting helt til jeg får nok krefter til å vaske litt først. Også har jeg hengt opp 1 rød gardin... Det skal liksom være 4, men pga litt missforståelser så har jeg bare 1. Må ut på handletur en dag til uka

Lillegutt og jeg hang opp adventsstjerna i går, og pynta to lysfat med lilla og sølv.

Resten av pynten må nok vente til helga før jul, for samboeren er ikke så glad i altfor lang jul.. Orker ikke over 1 mnd med julepynt og dill sier han  Jaja, han om det. Mulig jeg snikpynter litt likevel 

Vi setter nok opp juletreet også uka før jul siden vi reiser bort lille julaften. 

Foreløpig er det kun to små telysglass som har julemotiv hjemme hos oss. Pga energi og at jeg ikke har kommet meg ut på handletur etter flyttinga enda. Det BLIR :) Må vel kjøpe adventsstake også! Har aldri pynta til jul før da jeg har vært student siden jeg flytta hjemmefra og har bodd på hybel frem til nå. Jula ble liksom noe som foregikk hjemme hos mor og far etter eksamenene :) Men ELSKER Jul og gleder meg stort til å skape egne juletradisjoner med sambo og lille knøttet <3

Back
Topp