1 røykfrie dag

MissWannabeGoodGirl

Elsker forumet
Kjenner det skal bli godt å legge seg og bli ferdig med denne dagen nå! Bestemte meg igår for å gjøre ett ærlig forsøk på å kutte ut røyken[;)] og nå er snart dag 1 ferdig!!! Har proppa i meg så mye drit idag at jeg sikkert har lagt på meg 1 kg allerede[:'(] og verre skal det bli!! Men forhåpentligvis klarer jeg å slutte!![:D][:D][:D][:D][:D]

Du er kjempe flink. Dette klarer du vet du!!

Husker bestemor drakk masse vann hver gang hun kjente røykesuget, og det hjalp henne til å slutte for godt[:D]

Jeg sluttet på dagen da jeg testet positivt (mener det var 9 august), og har ikke rørt en sigarett siden. Er litt stolt må jeg si, men ikke så vanskelig som jeg hadde trodd[:D]

Masse masse lykke til

ORIGINAL: Mrs.Shaanett

Så flink du er[:D]
Her har jeg vært røykfri i 14 dager, og har ikke *bank i bordet* hatt noe røyksug enda..
Og gått ned 2 kg[:D]

Flink du!![:D] e så redd for at det ikke kommer til å gå...blir alltid så himla sinna!![:'(]

ORIGINAL: Bleiemos

Så flinke dere er!!!! Stå på, lykke til videre!!!![:D]

10 juli har jeg vært røykfri i 2 år og har ikke savnet det en dag[:D]

ORIGINAL: Lois Lane

Du er kjempe flink. Dette klarer du vet du!!

Husker bestemor drakk masse vann hver gang hun kjente røykesuget, og det hjalp henne til å slutte for godt[:D]

Jeg sluttet på dagen da jeg testet positivt (mener det var 9 august), og har ikke rørt en sigarett siden. Er litt stolt må jeg si, men ikke så vanskelig som jeg hadde trodd[:D]

Masse masse lykke til

Ja,hadde jeg vært gravid hadde jeg slutta på dagen,da har man liksom en stor grunn til å slutte..[:D][:D] vann ja...har med meg en flaske uansett hvor jeg går.. og tyggis tl å gomle på!![:D]

ORIGINAL: Bleiemos

Så flinke dere er!!!! Stå på, lykke til videre!!!![:D]

Back
Topp