1 PP er så spent..

Julibaby18

Blir kjent med forumet
Jeg og samboeren min har tatt steget videre og prøver og få en liten spire.(sommerfugler i magen :):) )
MEN jeg har vært gravid 1 gang før men da var jeg 18 år og hadde akkurat begynt i læra og det var absolutt ikke planlagt( hadde 3mnd pause fra p-piller) fant det ikke ut før i uke 9 og fikk 1 uke på og bestemme meg om jeg ville beholde det eller ikke. Jeg valgte da og ta abort pga at jeg var så ung og jeg var veldig usikker på barnefaren. Det gikk veldig inn på meg og jeg ble veldig deprimert etterpå og har angret på det hver dag etter det. Det ble slutt mellom meg og barnefaren 2 år etterpå så magefølelsen min stemte den gangen.. men nå har jeg blitt samboer med verdens beste kjæreste og vi har vært sammen i snart 4 år, og har bestemt oss for og ta steget videre. Vi er på første forsøk nå og jeg er 3+0 i dag hvis jeg er gravid ( har ikke testet enda) men jeg tenker jo på dette hele tiden og håper så veldig på at det er en spire der nå:) Men tenker mye på den aborten , tenk om det var min sjanse ? blir "sint" på meg selv for at jeg tok deg valget den gangen..huff, dette ble en lang første melding men er det virkelig noen man kan snakke med, om dette her, så er det vel dere her inne:)

Klem fra tankefull
 
Tenk den gangen tok du bort en klump med celler. Den "personen" kanskje flytter inn i den du kanskje har i magen nå[emoji4] Jeg velger å være litt overtroisk. Som Lisa Williams, traff et par på gaten med en jente som gikk sammen med dem. Denne jenta var barnet de nettopp hadde mistet i en abort. Hun var klar til å flytte inn i en ny kropp når de ble gravide igjen.
Jeg har aldri tatt frivillig abort, så det er vanskelig å sette seg inn i situasjonen din å komme med de riktige ordene. Men jeg vil gjerne gi deg en klem[emoji173]️
 
nei, tror jeg gjør det i morgen. Veldig nervøs for svaret.
 
Jeg er 2+5 ifølge kalkulator . Årh jeg håper sånn den spiren sitter der!
Har mistet ufrivillig 3 ganger så vi har ikke prøvd etter det.. Dette er første pp for oss [emoji85]
 
Jeg er 2+5 ifølge kalkulator . Årh jeg håper sånn den spiren sitter der!
Har mistet ufrivillig 3 ganger så vi har ikke prøvd etter det.. Dette er første pp for oss [emoji85]

Huff[emoji853] da håper jeg at du har en liten spire der nå[emoji173]️ spennende [emoji4]
 
Jeg tok frivillig abort i 2013, da timingen var dårlig. Har nå en fantastisk sønn på 14 måneder og venter nå nr 2. Håper spiren holder seg der å at vi kan bli stolte foreldre til nr 2.
 
Back
Topp