1 pos test & 1 neg test...

Cahaal

Gift med forumet
Skulle hatt mens torsdag forrige uke, testa pos på søndag og idag testa jeg neg... Bra jeg skal til legen på fredag! Blir blodprøve da ja...

Hmm.. Så kjedelig.. Krysser fingrene for deg Testet du med morgenurin begge gangene? Samme test? 

da kan det hende at hu har hatt en kjemisk graviditet/abort.. jeg hadde det i mars.. kjedelig... Lykke til uansett....

=)

Miss M28 skrev:
da kan det hende at hu har hatt en kjemisk graviditet/abort.. jeg hadde det i mars.. kjedelig... Lykke til uansett....

=)

hæ?

smiley84 skrev:
Hmm.. Så kjedelig.. Krysser fingrene for deg Testet du med morgenurin begge gangene? Samme test? 

Testet med morgenurin begge gangene, clearblue på første og en annen en den andre gangen..

Miss M28 skrev:

=)

Jeg tenkte MA med en gang faktisk. Har hatt MA i 2007 og SA i 2008.

I 2007 så fikk jeg ikke mensen, testet negativt på hjemmetester, men positivt på blodprøve til legen. Og pluteslig var jeg 7 uker gravid.... Begynte å blø i uke 12, men fosteret hadde dødd i uke 6. Den gangen hadde jeg ikke graviditetssymptomer, men det har jeg nå. Hard mage, ømme pupper og økt matlyst -> må spise oftere.

Blir ikke klok på dette. Må vel bare smøre meg med tålmodighet! Bare 2 dager til legebesøk :)

Back
Topp