1. Overtidsdag og deprimert....

TereseS

Gift med forumet
Ikke nok med at så mange får bebiser om dagen før tida, så sitter jeg her da på min første dag med overtid, lei og deprimert og vil egentlig bare sove til det skjer noe.. Men det er jo ikke lett når man må levere i bhg..

og for det andre så får vi jo "mindre" tid i permisjon.. Æsj.. Kan ikke noen sparker meg i rompa slik at jeg er så sur og deprimert!?! :P

Usj, veit alt om å gå overtid! Her har jeg gått 15, 11 dager over :/, men heldigvis slipper jeg det denne gangen!

Nå er det vel sånn at du ikke går over "mere" enn syv dager? :), men håper bebisen din kommer før da :)
Masse lykke til :)

Usj, veit alt om å gå overtid! Her har jeg gått 15, 11 dager over :/, men heldigvis slipper jeg det denne gangen!

Nå er det vel sånn at du ikke går over "mere" enn syv dager? :), men håper bebisen din kommer før da :)
Masse lykke til :)

dæven, da hadde jeg blitt gæærn:/ jeg har skrevet meg inn på to sykehus, det ene setter i gang etter 7 dager og det andre etter 10...

Første dagen med overtid her også! Skikkelig rart å gå rundt å vente på å få vondt egentlig :P
Men er faktisk ikke så veldig lei enda, har hele tiden vært gangske innstilt på at jeg kommer til å gå over :P
Men hu kan godt komme nå allikevel da!! :)
Trur mannen er mere utålmodig enn meg :P

Har termin i morgen, men lite tegn til at noe skjer...

Synes det er skikkelig urettferdig at man straffes med kortere permisjon for å gå overtid, som om det ikke er kjipt nok!

Her er det termin i morgen, og kjennes som jeg er på overtid allerede :P Vært hos legen for kontroll i dag, og da ble det jo ikke noe stripping :( Men fikk i allefall tid for overtidskontroll på sykehuset til fredag..

dæven, da hadde jeg blitt gæærn:/ jeg har skrevet meg inn på to sykehus, det ene setter i gang etter 7 dager og det andre etter 10...

Ja, var ikke så fornøyd kan du si :p, men nå setter de meg igangvom han ikke ar kommet til tiden :D

Forstår deg godt! Utrolig kjipt at mange får 1-3 uker før termin, men dette gjelder dessverre ikke alle. Men nå må det snart være vår tur!

Back
Topp