1 Oktober! ❤️

Noelialita

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Desemberskatter 2016
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Julilykke 2023
Da var vi inne i oktober jenter! Enda en måned mindre til det er vår tur! ❤️ Flere enn meg som gleder seg? :D Begynner alt å komme på styr hjemme hos dere nå? :p
 
Det er så deilig, tida går fort nå!
Vi har akkurat begynt å male barnerommet, så etter helga er det klart for innredning - gleder meg til å begynne med det :)
 
Vi har klart bilstol, vogn, stelleplass, vugge, klær - så har bare å montere og pusse litt på sprinkelsengen og gjør den klar så små detaljer for å gjør rommet hennes klart, men er ikke noe stress da hun skal såve på rommet vårt først uansett:) la det bli desember!
 
Her er alt klart :D
Fødebagen er påbegynt og nå er det bare å ruge til han er stor å sterk nåk til å komme ut :D
 
Jippi:) etter et par uker hvor jeg har vært helt gal og handlet masse, så tror jeg vi har det meste i hus nå faktisk. Alt må monteres/ryddes ut/vaskes, men har det i alle fall inne døra. Også må vi rydde fram og klargjøre en del ting etter storesøster som skal brukes opp igjen. Gleder meg så masse til lille kommer:Heartpink
 
Gleder meg masse! Skulle ønske det var desember nå her er nok ikke alt på stell pusser opp så barna får hvert sitt soverom, og mangler litt innkjøp. Men har kjøpt det viktigste som vogn osv. Har også mye etter storesøster. merker at jeg ikke stresser så mye denne gangen
 
Vi har alle essensielle ting klart :) er begynt å tenke over kva eg skal pakke med meg, så tenker å pakke den litt langs med nå i oktober :) så nå må vi berre vente på at h*n er klar for å møte oss ❤ Spennende!
 
Så deilig å være i oktober :D og siste mnd jeg har leiligheten! Så nå begynner jeg endelig å se slutten på den og starten på alt her :D
 
Her er ikke alt klart. Hadde det vært opp til meg så hadde det vært det. Samboern er mer laidback enn meg :) Men det blir klart i tide :)
 
det jeg synes er litt insane å tenke på er at neste måned begynner nok flere av disse små desembernurkene å møte verden!! Hjelpes! :D *gleder meg*
 
Spennende, spennende! Var 2 måneder til terminen min i går, så kjenner jeg begynner å føle litt på det at det ikke er så lenge igjen av svangerskapet :D
 
Ææææ, blir helt stressa! ....selvom det meste er på plass. Det aller viktigste hvertfall! Mangler fortsatt noe.. Er så usikker på om jeg bør kjøpe mer tøy til han, hmm :)
 
Her mangler det heller ikke så mye tror jeg, eneste er bleier, salve, badeoljer osv så tror jeg vi er i boks ❤️ Nå er det bare storvasken som mangles og å få alt på plass og på stell før jul! Synes tiden går for sakte jeg! :p
 
Det meste begynner å komme på plass nå, og ennå mer kommer på plass i begynnelsen av november. :)

Gleder oss kjempe mye. :D

Ikke bare får vi baby, men også til den herlige tiden med Advent og Jul som vi kommer snart inn i :)!
 
det jeg synes er litt insane å tenke på er at neste måned begynner nok flere av disse små desembernurkene å møte verden!! Hjelpes! :D *gleder meg*
Ja, det er ganske sprøtt :D
 
  • Liker
Reactions: SMD
Klarer ikke helt å forstå hvor nærme jeg er! Tror når jeg er ferdig med flyttingen i oktober og begynner å få ting ferdig i huset her, så begynner jeg å forstå :p siste innspurt til bebisen skjer i november og jeg gleder meg til å få alt på plass :D
 
Får nesten litt hetta :p skal forløses i uke 38/39 så er ca akkurat 10 uker igjen. Aller siste graviditeten. Vil så gjerne nyte å glede meg over spark og magen. Men egentlig! Kan jeg ikke vente med å bli ferdig!
 
Får nesten litt hetta :p skal forløses i uke 38/39 så er ca akkurat 10 uker igjen. Aller siste graviditeten. Vil så gjerne nyte å glede meg over spark og magen. Men egentlig! Kan jeg ikke vente med å bli ferdig!
Ååh så gøy at du på en måte har dato der du er ferdig! Her tenker jeg liksom at det kan være alt fra 35 dager til nesten 90 dager igjen :p Bare å nyte det så godt du kan! Du fortjener det! ❤️
 
Ååh så gøy at du på en måte har dato der du er ferdig! Her tenker jeg liksom at det kan være alt fra 35 dager til nesten 90 dager igjen :p Bare å nyte det så godt du kan! Du fortjener det! ❤️

Ja, neste mandag får jeg forhåpentligvis en dato å forholde meg til. Tror alt blir litt lettere da. Jeg liker altfor godt å planlegge alt ned til minste detalj :p så når jeg vet dato kan jeg bare slappe av og kose meg resten ;) er viktig for oss alle å nyte tiden litt og tenke på hvor spesielt det faktisk er alt dette vi går gjennom, på godt og vondt ;) men ikke alltid lett!
 
Back
Topp