1 og nr 2

Prøvernr2

Andre møte med forumet
Noen som ble lettere gravid med nr 1 enn med nr 2?
Tips til noe man kan ta for å bli "lettere" gravid etter p-pille slutt?[emoji854]

Dette er vel feil forum.. ville heller skrevet det i prøvere eller generelt.

Jeg ble gravid på første forsøk med andre, men brukte to år på første. Fikk Femara da vi skulle prøve med andre (fordi jeg hadde lange og uregelmessige sykluser). Med første kom ikke eggløsningene i gang igjen etter p-pilleslutt. Måtte ha pergotime som ikke finnes lenger, nå er det femara som gjelder.

Få henvisning til gynekolog, sjekk at eggene osv er Ok (ultralyd + blodprøve), få mannen din til å sjekke sine sædceller og ha sex hver dag rundt eggløsning om han har god kvalitet på dem.

Lykke til :)

Vi brukte 3 år håp første, nr. 2 satt på første mulighet. Jeg fikk ikke igjen syklus etter førstemann så da hun var 14-15 mnd og jeg sluttet å amme helt fikk jeg Provera for å kickstarte syklusen. Det funket og spiren satt på aller første eggløsning ♡

Vi brukte 3 år håp første, nr. 2 satt på første mulighet. Jeg fikk ikke igjen syklus etter førstemann så da hun var 14-15 mnd og jeg sluttet å amme helt fikk jeg Provera for å kickstarte syklusen. Det funket og spiren satt på aller første eggløsning ♡

Er provera noe legen skriver ut til deg? Har prøvd i 4 mnd og jeg finner ingen ordentlig syklus... Takk for svar <3

Satt på første forsøk med begge mine! Vi har vært heldige! Lykke til [emoji173]️

Back
Topp