1.november-snakk

Skrållan

Forumet er livet
God morgen! [:)]

I dag sov ungene til kvart på 7, så det kommer seg! Men ute er det lite som minner om november, +8 grader og regn...

Mamma kommer og henter ungene halv 10 i dag, jeg skal nemlig til tannlegen og dø littegrann. 2 visdomstenner skal ut, så jeg skal vel på ufrivillig slankekur denne uka! [8D]
Etter tannlegen skal jeg hjem og bake oreokake, antageligvis i neddopa tilstand. I ettermiddag er det Functional Moves, men jeg får vel treningsforbud i dag... bestis fikk i allefall det da hun trekte sine visdomstenner, man blør visst mer om man rører på seg. Skikkelig dødskjipt for treningsavhengige meg, men får klare å stå over 1 dag da... [8|]

Ha en flott mandag dere, jeg kommer til å være sur og in pain i dag, så kommer nok ikke noen muntre toner fra denne kanten, så er dere advart! [;)]

Skrållan: lykke til hos tannlegen[:)]

Vi sto opp til fint vær i dag[:)][:)]Ungene er i barnehagen og jeg er hjemme..Er fremdeles veldig forkjøla og siden jeg har astma så dropper jeg treningen i dag. Men har tenkt å gjøre comeback i morgen[;)] Har ikke trent siden sist mandag pga at jeg har vært syk[&o]

Men jeg var på vekta i dag og siden jeg har vært syk og spist mindre så har jeg faktisk gått ned 3 kg sist uke[:)] og tilsammen 16 kg nå[:)]

Planen i dag er å få vasket en god del klær og rydde..Thats it...Skal i grunnen ta det rolig i dag siden det er første feberfri dagen min[:)]

Snakkis

Jeg er i live! [8D] Kjeften er full av blod og sikkel, pluss et sting, men to svæææære tenner er borte. Tannlegen måtte omtrent legge seg over meg og rive ut tenna, men gikk da bra. Han sendte med meg masse sterke Ibux, med klar beskjed om å ta dem, for det kommer til å bli vondt. Får stålsette meg! [;)]

ORIGINAL: Skrållan

Jeg er i live! [8D] Kjeften er full av blod og sikkel, pluss et sting, men to svæææære tenner er borte. Tannlegen måtte omtrent legge seg over meg og rive ut tenna, men gikk da bra. Han sendte med meg masse sterke Ibux, med klar beskjed om å ta dem, for det kommer til å bli vondt. Får stålsette meg! [;)]

Oi oi..Jaja godt du har fått ibux da[:)] Sambisen fikk paralgin forte han da han trakk tennene sine...Har kun trukket en av dem jeg

Kjempebra jobba med vektnedgangen buffi!! [:D][:D][:D]

Takk[:D][:D][:D]

Er kjempekonsentrert om det..Men i sist uke med sykdom så ga jeg F i å spise sunt og har faktisk gått ned masse...Måtte jo prøve å spise noe slik at jeg ble fortere frisk..

Men det ga meg et godt kickspark[:D]

En bitteliten pust i bakke fra Looney. Nett og alarm er installert i vårt nye hjem. Jeg driver og pakker ut på kjøkkenet og er allerede godt i gang. Gubben og en kamerat er på hentetur nummer 2 og plukker samtidig med en pizza på veien hit. Jeg skal vel snart dra en tur i butikken. Ellers kommer det litt besøk her utover kvelden, blant annet Nicholas og mamma som skal se på huset. Og ja jeg er foreløpig strålende fornøyd[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

I natt blir første natt i nytt hus for meg og gubben i allefall[:)][:)]

ORIGINAL: buffi

Oi oi..Jaja godt du har fått ibux da[:)] Sambisen fikk paralgin forte han da han trakk tennene sine...Har kun trukket en av dem jeg

Ja, var greit å få med Ibux, men det kjennes ikke ut som om jeg hadde trengt det. I allefall ikke enda. Gjør ikke vondt oppi, bare litt småubehagelig nede der stinget er.

ORIGINAL: buffi

Kjempebra jobba med vektnedgangen buffi!! [:D][:D][:D]

Takk[:D][:D][:D]

Er kjempekonsentrert om det..Men i sist uke med sykdom så ga jeg F i å spise sunt og har faktisk gått ned masse...Måtte jo prøve å spise noe slik at jeg ble fortere frisk..

Men det ga meg et godt kickspark[:D]

Ja, jeg gikk også ned masse den uka jeg dreit i sunn mat og spiste sjokkis hver dag.. rart det der altså! Men jeg tror det er litt i det der at kroppen tviholder på alt den får når man er i slankemodus, så det kan være greit å ha noen slappe-av-uker innimellom.

Jadda jadda da er jeg med i FAU OG S.U i barnehagen[:)]

Så flink du er buffi!!![:D][:D]
God bedring Skrållan!![:)][:)]
Gratulerer med natt i nytt hus Looney!!!!![:D][:D][:D]

Her er det mye skolearbeid pågang for tiden[&:] Og ellers kos med nye leker i stuen i dag!![:)][:)][:)]

Back
Topp