1 mnd

Latterfrosken

Forumet er livet
1 mnd Skulle Jan Arve vært i dag. Rart som tiden går. Skulle egentlig på minnelund i dag, men så viser det seg at han ikke er satt ned enda...
Litt trist dag. Men vi skal tenne lys allikevel.. Hjemme.
Skjønner at alle småbarnsforeldre sier barna vokser så fort. Selv om det har vært en vanskelig tid, så har også tiden gått raskt.
Lurer på hvordan han hadde sett ut, og hvor mye han hadde utviklet seg. Hvor stor han hadde vært osv...
Klem...[:(][:(][:(]

føler med deg jannicke har tent et lys for han jeg og.. lille englen din blir ikke glemt klem june

En hel måned - det er rart, for det føles som om det var i går... For dere må det ha vært en måned dere aldri kommer til å glemme. Føler med dere, og håper at den neste måneden skal bli litt lettere..

stor klem fra meg også jannicke...tenner også ett lys for den lille gutten deres ikveld..

En måned, så "masse? Det virker som det var igår jo. Føler med dere.

Ja lite visste vi om at livet var det som kom å gikk mens vi var opptatt med andre ting......
Det ordtaket der treffer meg midt i trynet i hvertfall!
Tenner ett lys for gutten din i dag!

vil bare sende en klem jeg også

Sender deg mange varme tanker på denne dagen og ønsker dere en lysere fremtid[:)] Tiden går så altfor fort......

Takk for det alle sammen. Neste bebis jeg får, skal jeg hvertfall ta vare på den tiden som de er bitte små....

Skal og tenne lys for englegutten din i dag..
Stor klem fra meg!

Håper det går bra med deg!
Sender en kosebamse til gutten din og håper det er i orden

Stor klem til deg Jannicke! Du er utrolig sterk!!!!

Ønsker å si at jeg føler med deg og har så lyst å gi deg en skikkelig god klem!!! Klemz!!

Sender over en god klem og tenner et lys i kveld for Jan Arve. Sier igjen at du er sterk som takler dette på en så fin måte og at du til og med orker skrive til oss her inne.
Klem

har akkurat tent et lys for deg og dine[:)]

En klem og varme tanker fra meg[:)]

Back
Topp