1 mnd!

TulleHøna

Forumet er livet
en mnd siden lille jente ble født :(
i dag har jeg bare lyst til å grave meg ned! eler bli lagt i koma og vekkes igjen når jeg er 25 uker på vei.
jeg skulle vært 25+1 i dag.
jeg vil også kunne sitte å snakke om spark og babyting!
ikke gravstener, eggløsning og tr.
jeg har sliti i flere år nå med å komme ned i trivselsvekt og. veldig bittert at dette var måten jeg skulle komme dit på! jeg har rast ned i vekt. klarer ikke å spise nok. har ikke lyst på.
blir minna på det hver dag når jeg ser i speilet! hater kroppen min! har blitt lang og slank, når jeg egentlig skulle være frodig med en skjønn, nydelig mage full av liv!

samtidig ventes det spent på om tr kommer eller ikke! venter på å kunne starte ett nytt håp! herre gud jeg håper på å bli fort gravid!!

Har ikke ord som kan trøste for jeg vet virkelig ikke hvordan du har det,men sender deg en stor stor klem,og vit vi tenker og heier på deg <3

Har tenkt masse på deg jeg også, er så grusomt det som har skjedd :( Krysser fingrene for at du blir fort gravid igjen!! Sender masse babystøv din vei!! Stoooor klem til deg! :)

Sender deg en kjempestor klem! <3 Hold motet oppe, det vil bli bedre! Merkedager er og vil sikkert bli ekstra tunge.. Da er det godt å gråte ekstra ut, finne frem noe som minner deg om henne å tenne et lys på graven kanskje <3

Det blir din tid igjen snart! Prøv å sette pris på tiden med bare din kropp å tenke på. Kos deg med alt gravide ikke kan spise å gjøre. Du får nok tid til å være bekymret å gravid på senere :) For det er jeg helt sikker på blir snart<3

Vil anbefale deg å dra innom et gravferds byrå, for de hjelper deg med søknaden om gravferdsstønad og sender den for deg. Det er veldig tøft å gjøre det selv, og det tar da kanskje ekstra lang tid.. Vi søkte ikke før etter 7 mnd, altså når fristen hadde gått ut, men fikk den innvilget like vell. Så du har god tid! Trenger ikke stresse <3

Uff.. Høres ut som jeg mener at du må gjøre sånn og sånn... Gjør ikke det altså! Du finner best ut av hva som er best for deg :) Jeg syns det er godt å få dele mine erfaringer med deg, og tenker at det hjelper for deg å høre at du ikke er alene <3 Bare si ifra om det blir mye for deg!

Krysser fingerene for at det snart flytter inn en ny liten skatt i magehulen din <3

Uff, snuppa.. Tenker på deg hver dag.. Tenker hver dag at idag, idag skal jeg sende en mld.. Men jeg klarer ikke. Vet ikke hva jeg skal skrive :( Håper det sitter en ny spire hos deg snart <3 Unner dere alt godt <3

God stor klem fra meg <3

Uff, snuppa.. Tenker på deg hver dag.. Tenker hver dag at idag, idag skal jeg sende en mld.. Men jeg klarer ikke. Vet ikke hva jeg skal skrive :( Håper det sitter en ny spire hos deg snart <3 Unner dere alt godt <3

God stor klem fra meg <3

takk snuppa!! skjønner godt det er vanskelig! er ikke lett å snakke med eller trøste noen som har mistet det man har selv. akkurat det der er vel ikke noe lett for noen av oss.

klemmer tilbake

Mange gode klemmer og tanker til deg. Snart er det din tur igjen -heier på deg!!!

Back
Topp