1 mnd uten godterier

PetCoke

Betatt av forumet
Hvem er med på 1 mnd uten godteri, kake, is, desserter og slikt?? Chips er lov, max 1 dag i uka.

Jeg startet i dag, og kommer til å prøve frem til 13 juni i første omgang...
Noen andre som er med? Så kan vi backe hverandre opp, dele tips om annet sunt kos osv. ??

Hehe, ikke rett før 17.mai ihvertfall... Jeg er ikke noe godterimoms, men ikke is på 17.mai utgår :P

Tanketrollet skrev:
Hehe, ikke rett før 17.mai ihvertfall... Jeg er ikke noe godterimoms, men ikke is på 17.mai utgår :P

Enig!

Svarer for å se svar...

Jeg spiser generelt lite godteri....men vil anbefale å spise popcorn i stedenfor chips (om man liker det, da!) Mye mindre kalorier og mye mindre fett!

Det kunne jeg lett ha klart! Jeg hadde selvpålagt godtestreik i 1 år da jeg gikk på ungdomsskolen så en måned nå hadde ikke vært noe problem.
Det er bare det at for meg er potetgull=snop så de reglene ble litt slappe, he he.
Kan være med etter 17 mai.
Kake i selskap må være lov, men ikke mer enn ett kakestykke av hver sort. Altså så minimalt med kake som mulig.
Hva med brus?
Husk å minne meg på det etter 17 mai da! :-D

har hatt snopefri siden 1 januar eg :) skal ha det i 1 år :)

er kjempelett etter 3 uker!

hos meg gjelder det brus, chips, kjeks boller kakerdesserter, snop, sjokolade, osv som er forbudt. i grunn det meste hehe!

unntak er ost+kjeks, litt nøtter innimellom. Og i store familiebursdager er det lov(men har bare smakt noe halvparten av selskapene)

Yo go girl, tippe du klare det fin-fint!!

Jeg har gått på shaker og supper i snart 4 uker. Har ikke smakt hverken søtt eller salt på den tiden. Kake og chips og sånn er det jeg har minst behov for. Biff eller spekeskinke eller en grov skive med egg derimot!

1 mnd? jeg var uten godteri i 1 år "Godteår" haha og jeg klarte det:)

Chips var fy fy og er vel det værste en kan spise:P

Husker jeg fikk lov å spise popcorn og tyggegummi...thats it og det fikk jeg 1000 kroner for haha...:P

Kos dere jeg skal nyte kokesjokolade ikveld :D

ville heller spist godis enn chips en gang i uken.

husker på ungdomsskolen så hadde jeg godteristreik et helt år!!! ikke godteri eller bruks eller chips eller popcorn eller noe. fikk 2000 av mamma og pappa. avtalen var egentlig 1000 av mamma, men pappa slang på en tudenlapp han også når mamma fortalte om det når året var omme. og når jeg først hadde holdt ut et år så tok jeg likegjerne ett år til. skjønner ikke hvordan jeg fikk det til!!!!

Jeg er med!! Begynner 18 mai da :-)
men jeg bytter ut chipsen (som er utrolig usundt) med vafler en gang i uken da,
hehe. Er gravid og har dilla på vaffler :P

Back
Topp