1 mnd til 2års dag og tobarnsmamma!

Tiol

Gift med forumet
Juli13-jentene
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
❄️ Januargull 2023 ❄️
29. Oktober blir Oliver Ferdiand 2 år, men allerede for 2 mnd siden (21. Juli) ble han storebror! :)
Andre som har to tette? Hvordan har det gått?
Nr 2 er også en gutt, Tidemann Leander heter han :)

Vi kom raskt inn i rutiner, Oliver legger seg kl 19 og Tidemann legger seg 19.30 og sover til 05.00.
Jeg er hjemme med begge to, og Oliver begynner ikke i bhg før neste høst!
Elsker å være hjemmemamma og tror overgangen fra 1 til 2 har gått lettere siden begge er hjemme...

Hvor jeg ville med dette innlegget vet jeg ikke, men ville bare rope ut litt at jeg er så stolt av meg selv!
Er jo ikke gamle skrotten heller, "bare" 21 år ;) <3

Vi har 15 mnd mellom våre. Var veldig kaos i starten, men nå er det bare så sykt kos! Storesøster koser, duller og klør i fingrene etter å leke skikkelig med lillebror!
Ingen sjalusi, ingen forsøk på skading. Utfordringer er det jo også, men det er det vel uansett hvor mange barn en har ;)

Men det blir lenge til det blir flere barn, viss det blir flere da :p

Her er det 23 mnd mellom ungene, og må innrømme det er slit til tider, men jaggu som jeg koser meg og :) storebror elsker å leke, dulle, synge/lese for og hjelpe til med mat, drikke osv til lillesøster <3
Han vil faktisk også gi hu pupp ;)
Er lite sjalusi, og dagene flyr! Storebror er i bhg 4 dager i uka, og det fungerer veldig bra :)

Her er det 11,5 måneder imellom.
Storebror er født 14.okt 2011. Lillesøster ble 1 år 3 okt.
Var mer hektisk i starten... Nå legger de seg likt,dusjer sammen (2fluer i en smekk),spiser sqmtidig osv.... Mye rutiner;) tvillingvognen er gullverdt hehe.... Har vært myyyye alene,og har til tider vært utslitt,men nå sover de stort sett greit på nettene,så da går det bra ;)

Sent from my iPad <3

Vi har 3 stk på 3 år å d går utrolig bra, så vi satse på 4 mainn no :)

Vi fikk tre stk på tre og ett halvt år, og det har gått helt kjempefint det! Masse kos, tull og latter i hjemmet. Men hjelpes, jeg har vel sjeldent vært så trøtt over lengre perioder som det jeg er nå! :)
Har blitt til at jeg også har vært en del alene med de, så signerer over her det med tvillingvognen. Den kostet flesk da vi kjøpte den, men når man regner på hvor mye den har blitt brukt snakker vi sikkert om noen kroner om dagen....
Mitt beste tips med flere små barn er å komme seg ut av huset! (ikke at noen spurte etter tips da, men...)

Back
Topp