1 MND IGJEN PÅ DAGEN !! JUHU,,,

louis22

Elsker forumet
Da er det på dagen 1 mnd igjen til jeg skal ha bebis skikkelig sykt og tenke på men digg og ha en dato og forholde seg til egentlig...
håper jeg har fått lønnen min idag så jeg han handle inn det jeg mangler bare småtteri men vil ha det i hus...
håper michelle vil komme og hilse på mamsen og papsen sin litt før jeg da men... viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnn viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnn blir helt tussete av dette jeg.. føler meg nesten reisesyk fordi jeg snart skal på sykehuset...

Ja tenk bare 1 mnd...det er da ikke så mye!
Håpe virkelig de her ukene/dagene går FORT for deg!

Skjønner godt du er ban sjuk nu [8D]

Klem fra Kathrine

Vet hvordan det er!! Nå har ikke jeg en eksakt dato som det du har fått da Loise, men det er iallefall ikke lenge igjen!! [:D]
Trodde januar skulle gå så himla tregt, men nå er den over snart!! [:)] [:)] [:)]

God shopping i dag hvis du har fått penger!!

hehe spennende, får håpe den siste tiden går fort[:D]

oi oi oi.. ikke lenge igjen nå louise2, skjønner godt det dedr med reisesyke.. hehe[:D] Jeg skriver det inn her og som jeg svarte på en annen tråd... Har ikke tannlegen bedt deg om å ta det med ro i et par dager? Hvis du begynner med husarbeide i dag, vil grobunnen hvor tannen en gang var gå opp igjen og du begynner å blø. Da vil ikke smertene gi seg og det tar lengre tid før du blir bra.. fy fy...

Dette går fort louis! [:D]
Prøv å nyt den siste tiden med magen selv om du er lei!

tar det meg ro jeg smårydder og ser litt på tv og koser meg selv om jeg er lei,, mest lei av at man blir så fort sliten egentlig.. tar en dag av gangen men tiden flyr jo så dette går bra ..[:D]

Skjønner hva du mener!
Jeg var mest lei av å se ut som en flodhest og å være avhengig av andre for å få på meg sko! [:'(]
De andre var lei av å se meg i sloseklær hele tiden.. [8D]

Det kommer nok til å gå fortere enn du tror..

Lykke til med ventingen..

så moro da louis, en måned går fort så lenge du finner på noe å gjøre [:D][:D]

Grattis med bare en måned igjen! skjønner at du er spent! Det må jo være helt fantastisk å møte barnet sitt for første gang!

Håper ventetiden går fort!

Klem, M

Back
Topp