1 mars!!

Ariada88

Glad i forumet
Da er vi kommet til mars! Hurra!! Nå nærmer våren seg!!

jeg er veldig fornøyd med at jeg heeelt sikkert ikke får et februar-barn! [:D][:D] Superflinke gutten som bare venter!!

I dag må jeg på NAV for å få ordna svangerskapspenger.. de har utbetalt sjukepenger til meg i 4 måneder, men nå har de plutselig ikke inntekts- og skatteopplysninger på meg lengre... Så da må jeg avgårde og informere dem om at de har det i systemet sitt.. [:-]

Ellers lurer jeg på å ta meg en bitteliten gå-tur, kanskje helt opp til søstra mi.. (50 m ca.. Hehe). Ser ut til å bli fint vær i dag [:)] Og så skal jeg henge rundt postkassa og se om jeg får frø-katalog i dag, driver og planlegger hagen... [:D][:D]

Supert at lillebror holder seg i magen Ariada!! Greit om han kommer i mars da, men han kan vel gjerne vente til slutten av måneden?

Her har jeg plutselig fått melding fra namba som er på vei til traktene mine, så da får jeg besøk om en liten stund. Har vasket litt klær og fyrer i ovnen for her er det litt kaldt... og nå må jeg visst opp og skifte bleie på August. Går også og venter på te i posten - har meldt meg på te-byttering på et annet forum, hvor jeg har sendt te til to stykker, og så skal jeg få fra to andre. Har fått den ene pakka, men ikke den andre. Gøy å prøve litt nye teer uten å måtte kjøpe en hel eske!

Her er forresten bilde av pakkene jeg sendte av gårde (de små er te i løsvekt - pakkemåten lærte jeg av nøste)

God morgen[:)]

Mina kom inn til meg kl 0730 med en bleie full av bæsj, for det stinket med en gang hun kom inn[8D][:-] Så da har hun sikkert lekt en liten stund vil jeg tro[;)] Gikk på badet og skiftet den, så lagde jeg matpakke. Så gikk vi til barnehagen i ENDA mere snø[&:] Det er så irriterende at det ikke kan måkes på fortauene, for det er nesten umulig å gå der med vogn.

Planene idag er å lese litt pensum til bacheloroppgaven min og rydde litt. Og vaske litt klær, det trengs det også.

Lenemor: Kjempe fine pakker med te du har laget. Så skikkelig delikat ut[:)]

God formiddag.

Jeg har sovet dårlig i natt, våknet når sambo kom hjem fra jobb, sovnet igjen og sov noen timer te.

Nå er jeg oppe, satte på en maskin med klær, brettet masse tøy, ryddet på kjøkkenet og nå sitter jeg her.

Skal prøve å sydd litt etterpå, men først skal jeg lage meg frokost.

Lenemor: Kjempe fine pakker med te.
Oslojente: God lesing i dag.

Endelig mars ja! Tar vel litt tid før våren kommer enda, med alt det snø somligger. Men sola skinner og det er deilig da[;)].

I dag har jeg vært til modningsakupunktur, håper det skjer noe snart nå altså, tålmodighet er ikke min sterke side![:D] Fullmånen i natt svikta meg jo så da håper jeg nåler virker, Har time til jm i morgen og da, så da skal jeg spørre om hu kan sjekke om det er modent.

Nathalie sliter sånn med magen, så hun er hjemme i dag. Sliter mye med hard mage og nå har d toppet seg helt. ligger og vrir seg og hyler av smerte, 5 dager med lactulose hadde ingen virkning, så nå har jeg satt klyster, håper det skjer noe snart. Må bare få en legetime å sjekke den magen, har jo alltid hard mage stakkar[&:].

lille*frø - håper modningsakupunkturen er effektiv nå da... jeg hadde modningsakupunktur 24. september jeg, og August kom den 25. [:D]

Når det gjelder hard mage så anbefaler jeg ikke lactulose om det allerede er stopp - jeg drakk lactulose hver dag på sykehuset, men først etter at jeg kom til Volda, for i Ålesund sto ikke sånt fremme... da hadde jeg altså ikke vært på do på fire dager allerede da jeg kom til Volda. Etter halvannen uke fikk jeg så magesmerter at jeg nesten ikke kunne stå oppreist, for da var det massevis som hadde samlet seg i magen min og som ville ut - men proppen i enden var jo der fremdeles - så alt det som var løst kom ikke ut.. hadde en grusom dag før jeg fikk orden på problemet! Har dere vært i kontakt med lege angående problemene hennes? Vet at nevøen min fikk parafin for samme sak

ORIGINAL: lenemor

lille*frø - håper modningsakupunkturen er effektiv nå da... jeg hadde modningsakupunktur 24. september jeg, og August kom den 25. [:D]

Når det gjelder hard mage så anbefaler jeg ikke lactulose om det allerede er stopp - jeg drakk lactulose hver dag på sykehuset, men først etter at jeg kom til Volda, for i Ålesund sto ikke sånt fremme... da hadde jeg altså ikke vært på do på fire dager allerede da jeg kom til Volda. Etter halvannen uke fikk jeg så magesmerter at jeg nesten ikke kunne stå oppreist, for da var det massevis som hadde samlet seg i magen min og som ville ut - men proppen i enden var jo der fremdeles - så alt det som var løst kom ikke ut.. hadde en grusom dag før jeg fikk orden på problemet! Har dere vært i kontakt med lege angående problemene hennes? Vet at nevøen min fikk parafin for samme sak

ikke lege enda nei, men skal få en time snart å få sjekket det. Det er jo noe som skjer veldig ofte.......[X(] Har pleid å virke med lactulose da, men ikke denne gangen. Får helt vondt av å sepå henne når hun har det så vondt. Ble litt bedre etter klyster, men fortsatt ingenting som er kommet ut...

Da var jeg akkurat kommet hjem igjen. Snakk om vellykket dag. Først kjøpte jeg ny (brukt) bilstol til Maja med base for bare 600 kroner. Så dro jeg på besøk til lenemor og August (som fortsatt liker å se på meg[:)]) og det var som alltid like hyggelig. Etterpå dro jeg videre til ei venninne fra novemberforumet, så i dag har skravla gått og gått og jeg er kjempefornøyd. Kroppen derimot er ikke så fornøyd, men det er den jo aldri allikevel.[;)] Nå gleder jeg meg til Farmen (hvis det blir Farmen i kveld da, ikke bare info fra gammelt av med Gaute[:'(])

Stakkar Nathalie! Forstoppelse og hard mage er grusomt. Det er ikke lenger enn forrige uke siden jeg selv satt på do og strigråt i fortvilelse og smerte. Jeg håper dere får god hjelp til henne slik at det blir slutt på problemet. Krysser fingrene for at du får ut "problemet" ditt også snart, så utålmodigheten blir snudd til lykke.

Ariada88: Så flott av lillebror å holde seg inne helt til mars. Nå er det jo bare et par uker til så er du innenfor terminen.[:)]

Lenemor: Så fine teposer du har laget. Så fin skrifttype nyTElse stod med. Er det Qk-alfabet?

Ja, nå er det jo snart bare en måned igjen!! [:D][:D] Flinke lillebror! Fatter ikke at han skal komme ut snart.. hehe. Men blir litt godt å få igjen kroppen min.. [:)]

namba - takk for besøk! Og ja, det er qk-alfabet jeg har brukt.

Nå er barna lagt - august har vært litt misfornøyd i dag, men det er nok fordi vi kom ut litt skjevt fra morgenen av med søvnen hans. Fikk seg et bad før han ble lagt, og sovnet fort. Nå er vi klare for 71 grader nord (har aldri brydd med om å se det jeg, men det er nå sikkert morsomt når det er kjendiser ikke sånne topptrente deltakere.. må innrømme at jeg ser frem til å se Tommy Steine drite seg ut litt for jeg synes han er så klysete)

God kveld.

Marcus har sovet i 2 timer, og jeg sitter og slapper av, hadde planer om å sy litt mer i kveld men ikke med den hodepinen jeg har nå.

Marcus gleder seg te i morra, "mommo ente meg", mommo skal hente meg.
Det er besteforeldre kaffe i bhg i morgen.

Pappa kommer hjem i morgen, det gleder jeg meg te, mens mamma er i bhg skal jeg være hjemme hos mamma og pappa og passe på pappa.

Back
Topp